حجت اسلام سیدرضا رضوی در حاشیه راهپیمائی امروز نماز جمعه این شهرستان در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: مردم شهرستان با حضور گسترده خود همراهی با نظام و انقلاب را به نمایش گذاشتند.
وی با بیان اینکه این حضور وظیفه مسئولان را برای خدمت رسانی هر چه بهتر و بیشتر سنگین می کند، افزود: امیدواریم مسئولان در شان مردم خدمت کرده و برای حل مشکلات آنها قدم بردارند.
وی راهپیمائی امروز را باطل السحر تمامی توطئه های دشمنان از روز اول عنوان کرد و افزود: این حرکت پر خروش مردم مشت محکمی بر دهان دشمنان است.
امام جمعه بستان آباد پیام راهپیمائی امروز را برای دوستان پیام صلح و امیدواری عنوان کرد و افزود: پیروزی انقلاب اسلامی تحقق وعده نصرت الهی در قرآن کریم است.
وی از حضور اقشار مختلف مردم در راهپیمائی امروز قدردانی کرد.
نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی نیز حضور گسترده مردم این شهرستان را جواب دندان شکن بر یاوه گوئی های دشمنان دانست.
محمد وحدتی گفت: حضور مردم در این راهپیمائی با وجود کاستی هایی که مشاهده می شود نشان از پایبندی آنها به انقلاب اسلامی است.
وی حضور مردم در این راهپیمائی ها را پشتوانه محکم برای مسئولان برای حضور مقتدرانه در عرصه های بین المللی عنوان کرد.
فرماندار بستان آباد نیز حضور روستائیان و بسیجیان و خانواده شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم را در راهپیمایی امروز پر شور تر از سال های قبل عنوان کرد و افزود: پیام این حضور وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان است.
سیدعلی موسوی حسینی گفت: حضور چشمگیر مردم در راهپیمائی نشان داد که مردم دست از آرمان های انقلاب اسلامی بر نداشته و پایبند به خون شهدا و ارزش های انقلاب اسلامی هستند.
راهپیمائی 22 بهمن امسال در شهر تیکمه داش هم با حضور گسترده اقشار مختلف مردم برگزار شد.
خبرنگار: علی کبیر**انتشار: عزیزی راد
7239/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.