به گزارش ایرنا، حجت السلام محمود شربیانی در جمع راهپیمایی کنندگان عجب شیری اظهار کرد: مردم ولایتمدار ایران اسلامی با حضور پر شور و حماسی خود در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن به ندای رهبری لبیک گفتند و دشمنان را مایوس کردند.
وی گفت: اقشار مختلف مردم بار دیگر با حضور گسترده در راهپیمایی22 بهمن از ارزش های والای انقلاب اسلامی و رهبری اعلام حمایت کردند.
وی با اشاره به اینکه راهپیمایی 22 بهمن به عنوان یک حرکت اعتقادی و ایمانی برای ملت شریف ایران اسلامی شناخته می شود اظهار کرد: بر همین اساس تمام اقشار جامعه سعی دارند با فریادهای بلند و سردادن شعارهای کوبنده این حرکت عظیم مردمی را هر سال نسبت به سال قبل باشکوه بیشتر برگزار کنند.
وی گفت: شرکت حداکثری ایرانیان در صحنه های مختلف سیاسی از جمله راهپیمایی 22 بهمن نمادی از وحدت و همدلی میان اقشار و مذاهب مختلف است که به الگویی برای ملل مسلمان دنیا تبدیل شده است.
حجت السلام شربیانی بیان کرد: ملت ایران با توجه به شعور بالای سیاسی و آگاهی از مسائل روز دنیا، پشتیبان همیشگی نظام جمهوری اسلامی هستند.
نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم افزود: دشمن به دنبال شکاف میان مردم و مسئولان بوده اما حضور پرشور در این همایش عظیم، خنثی‌ کننده دسیسه‌ های دشمنان است.
علی جلیلی با اشاره به نقش برجسته مردم در تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهار کرد: امام راحل به پشتوانه مردم و با پایبندی به ارزش های دینی این حکومت را تشکیل داد.
وی بیان کرد: در راهپیمایی دشمن‌ شکن 22 بهمن امسال، مردم ضمن تجدید بیعت با خون شهدا و رهبری بار دیگر وحدت و یکپارچگی ملی را به نمایش گذاشتند.
وی با بیان اینکه 22 بهمن سال 57 مهم ‌ترین روز در تاریخ ایران اسلامی به شمار می ‌رود، گفت: حضور پرشور در راهپیمایی این روز، نشان‌ دهنده ناکارآمدی توطئه ‌های دشمنان، بصیرت ملی و حمایت از نظام دارد.
جلیلی با اشاره به حضور پرشور مردم شهرستان ‌های مراغه و عجب شیر در راهپیمایی این روز افزود: تحقق این مهم همچون سال ‌های گذشته مهر باطلی بر توطئه ‌های دشمنان نظام بود.
نماینده مردم شهرستان‌ های مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی گفت: راهپیمایی 22 بهمن نشان از عزم و اراده مردمی دارد که با توکل بر خدا، رهبری امام راحل و وحدت توانستند در برابر زیاده‌ خواهی‌ های مستکبران قیام کرده و به پیروزی برسند.
حضور پرشور گروه های مختلف مردمی از جمله روحانیون، کارمندان، اصناف، بازاریان، فرهنگیان، دانش آموزان، دانشجویان و بانوان جلوه ای خاص از وحدت و همدلی مردم عجب شیر را در راهپیمایی 22 بهمن به نمایش گذاشت.
راهپیمایی 22بهمن شهرستان عجب شیر همزمان با سراسر کشور در شهرهای عجب شیر ،هرگلان، جوانقلعه و خضرلو برگزار شد.
خبرنگار:شهرام ناعم وند**انتشار:عیسی عطاپور**
3077/7485
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.