نایب رئیس شورای شهر تبریز تاکید کرد: حضور مردم فداکار و نجیب کشور، راه را بر دشمنان فرصت طلب بسته و مزیت بزرگی برای کشور به شمار می آید؛ چرا که مردم ایران همواره پشتیبان ولایت فقیه بوده و به انقلاب خود وفادار هستند.

 سونیا اندیش در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی با بیان این مطلب اظهار کرد: با توجه به این‌ که چشم دشمنان و بیگانگان در طول تاریخ به ایران بوده ، مردم همیشه در صحنه ما با حضور خود با توطئه‌های دشمنان مقابله کرده‌اند. همچنین دشمنان انقلاب همیشه منتظر ناامیدی مردم از انقلاب اسلامی بوده‌اند، ولی خوشبختانه مردم با حضور خود آنان را ناامید کردند.

وی با اشاره به موقعیت سیاسی و جغرافیایی ایران در بین کشورهای منطقه گفت: دشمنان همواره می‌خواستند از ایران به عنوان یک پل ارتباطی برای رسیدن به مقاصد سیاسی و اقتصادی خود استفاده کنند، اما همانگونه که شاهد آن هستیم در بین کشورهای متشنج منطقه، ایران به سمت استقلال پیش می رود. 
 اندیش حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تبریز را بسیار باشکوه خواند و گفت: خوشبختانه امسال نیز همچون سال‌های گذشته شاهد استقبال پرشکوه مردم و مشارکت آنان در راهپیمایی ۲۲ بهمن هستیم که حضور بانوان و جوانان نیز بسیار مشهود است.

وی تاکید کرد: بیداری و مقاومت مردم ایران از نفوذ دشمنان به کشور جلوگیری می‌کند.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.