با حضور معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش و مسئولین ارشد استانی و شهرستان اهر باشگاه فرهنگیان و مجتمع خدماتی رفاهی آموزش و پرورش اهر با زیربنای 1800 متر مربع و با صرف اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال در سه طبقه شامل تالار و رستوران و بخش‌های اقامتی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت. 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، در آیین افتتاح این پروژه معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش بر ضرورت حمایت بیشتر خیران و مردم از آموزش و پرورش تأکید کرد و گفت: 50 درصد پروژه‌های عمرانی آموزش و پرورش به خصوص ساخت مدارس از سوی مردم و خیرین مدرسه‌ساز و 50 درصد مابقی هم از سوی دولت و آموزش و پرورش تأمین می‌شود که امیدواریم با فرهنگ‌سازی مناسب این امر بیش از پیش توسعه یابد. 
یوسف نجفی، بودجه فعلی آموزش و پرورش را جوابگوی نیازهای این وزارتخانه ندانست و گفت: هم اکنون از اعتبار 33 هزار میلیارد تومانی آموزش و پرورش تنها کمتر از دو درصد صرف امور جاری می‌شود و مابقی به حقوق فرهنگیان اختصاص دارد.   نجفی یاد آور شد: امسال با تلاش‌های انجام شده این رقم در بودجه امسال به  42 هزار میلیارد تومان افزایش یافته است اما حداقل 45 هزار میلیارد تومان نیاز این وزارتخانه می‌باشد تا امورات جاری حل و فصل شود.   معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش پیشکسوتان و بازنشستگان آموزش و پرورش را انسان‌های توانمند و صاحب فکر و تجربه عنوان کرد و افزود: باید از نظرات ارزشمند و تجربیات این عزیزان در بهبود آموزش و پرورش استفاده کافی و لازم را انجام دهیم.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.