به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدرضا رضوی در خطبه های نماز جمعه این شهرستان افزود: راهپیمایی 22 بهمن حرکتی دفاعی و پیشگیرانه در مقابل یاوه گویی های دشمنان است و به فرموده رهبر معظم انقلاب امسال 22 بهمن تماشایی خواهد بود.
وی از تلاش های مسئولان و خدمات ارائه شده به مردم قدردانی و اظهار کرد: همه این خدمات در حالی انجام می شود که استکبار جهانی سخت ترین فشارها و تحریم ها را به این مردم و نظام تحمیل کرده است.
امام جمعه بستان آباد یادآوری کرد: تا زمانی که مردم بر اعتقادات دینی و اصول و ارزش های خود مداومت داشته باشند وعده الهی که همانا پیروزی حق برباطل است محقق خواهد شد و پیروزی نهایی با ملت های مظلوم است.
حجت الاسلام رضوی با اشاره به نقش نظام اسلامی ایران در تحولات منطقه و پشنیبانی از مظلومان جهان ادامه داد: دلیل اینکه این نظام در طول 40 سال گذشته در همه صحنه هایی که مظلومی در مقابل ظالم گرفتار شده، حضور داشته این است که انگیزه این مردم و نظام از انقلاب، دینی و اسلامی است نه مادی و دنیوی.
وی با اشاره به فرمایش های اخیر رهبر معظم انقلاب گفت: همچنانکه ایشان نیز فرمودند مردم از فساد، تبعیض و مشکلات اقتصادی گله مندند و همه مسئولان باید برای حل این مشکلات تلاش کنند.
خطیب جمعه بستان آباد با اشاره به خدمات گسترده عمرانی در کشور گفت: مسئولان در کنار توسعه و عمران باید به مساله دین و اعتقادات مردم هم توجه کنند چرا که پشتوانه مستحکم این نظام و عامل اصلی امنیت و موفقیت کشور، اعتقادات دینی مردم است.
حجت الاسلام رضوی با اشاره به ایام فاطمیه(س) و سالروز شهادت حضرت زهرا(س)، سراسر زندگی کوتاه اما پربار و پربرکت ایشان را درس و عبرت برشمرد و افزود: یکی از شاخص های اصلی در زندگی این بزرگوار، مردم داری و مردم دوستی ایشان است.
شهرستان بستان آباد با 100 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شرق تبریز واقع شده است.
خبرنگار: علی کبیر ** تنظیم کننده: پرویز بابائی ** انتشار دهنده: عزیزی راد
7239/8023/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.