شهرآورد فوتبال تبریز در ایستگاه بیست و سوم لیگ برتر برگزار می شود.


به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، در چارچوب هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر، داربی تبریز در شرایطی برگزار می‌شود که اگر قرار بود حکم کمیته انضباطی اجرا شود، تبریزی‌ها برای دیدن این دیدار باید به خارج از استان آذربایجان شرقی می‌رفتند.


با این حال حکم کمیته انضباطی تعلیق شد تا داربی تبریز در ورزشگاه یادگار امام این شهر برگزار شود.


تراکتورسازی پس از انتخاب سائلام به عنوان سرمربی جدید، به نظر می‌رسد روند رو به رشدی را در پیش گرفته و مقابل پدیده به پیروزی پرگل سه بر صفر رسیدند. در این دیدار احسان پهلوان که در نیم فصل دوم به عنوان بازیکن سرباز به جمع تراکتورسازان پیوست، نمایش خوبی داشت و توانست دو گل به ثمر برساند تا "پرشورها" به حضور یک ستاره جدید در این تیم امیدوار شوند.


بهترین گلزن تراکتورسازان، محمد ایران‌پوریان، کاپیتان و مدافع این تیم است که در لیگ هفدهم جور مهاجمان کم‌فروغ این تیم را کشیده و شش گل به ثمر رسانده است. او به دلیل مصدومیت نتوانست مقابل پدیده به میدان برود، اما در روزهای اخیر به تمرین این تیم تبریزی اضافه شده تا امیدها برای حضور او مقابل گسترش فولاد بالا برود.


در آن سوی داربی، گسترش فولاد اسیر تساوی‌های پی‌درپی شده و چهار دیدار اخیرش را با تساوی پشت سر گذاشته است. آن‌ها در این چهار دیدار، هم پرسپولیس صدرنشین را متوقف کردند و هم مقابل سیاه‌جامگان انتهای جدولی متوقف شدند. بهترین گلزن از بین شاگردان فیروز کریمی، رضا خالقی‌فر است که از اواخر دی‌ماه با مصدومیت یک ماهه روبرو شده و در این دیدار غایب است.


در حال حاضر و پس از گذشت ۲۲ هفته از رقابت‌های لیگ برتر، تراکتورسازی با ۲۵ امتیاز در رده دهم و گسترش فولاد با ۳۰ امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی قرار گرفته‌اند. تنها محروم این دیدار، سید محمد خرم‌الحسینی بازیکن گسترش فولاد است. دیدار رفت داربی تبریز، با پیروزی دو بر یک تراکتورسازان به پایان رسید، دیداری که باعث اخراج لوکا بوناچیچ از روی نیمکت گسترش فولاد شد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.