استاندار آذربایجان شرقی گفت: نقش بانوان را نباید صرفا بعنوان مشاور بلکه بایستی حضور آنان را در معاونت‌های ادارات پر رنگ‌تر ببینیم.

به گزارش ایلنا، مجید خدابخش افزود: نقش بانوان را نباید صرفا بعنوان مشاور بلکه بایستی حضور آنان را در معاونت‌های ادارات پر رنگ‌تر ببینیم، متاسفانه سابقه کاری بانوان استان کم است و در عرض یکماه گذشته از بیش از ۱۰ بانو مصاحبه کرده‌ام و علی رغم هوش بالا سابقه کاری مناسبی ندارند.

در این همایش همچنین شهردار تبریز اظهار داشت: نقش بانوان در تمامی اتفاقات بزرگ تاثیرگذار بوده و نتیجه تربیت بانوان را در انقلاب اسلامی و ۸سال دفاع مقدس به وضوح نظاره گر بوده‌ایم.

شهین باهر با اشاره به دیدار اخیر خود با خانوادهٔ شهیدان آذرآبادی حق افزود: گاهی با خودم فکر می‌کنم که مادران شهدا چه رشادتی دارند که نه تنها فرزند خود را از دست داده‌اند بلکه به شهادت آنان نیز افتخار می‌کنند و این امر نشان دهنده ظرفیت بالای روحی و معنوی بانوان این دیار است.

وی ادامه داد: در حال حاضر نقش بانوان در جامعه بایستی بیش از زمان انقلاب باشد چراکه استکبار جهانی از طریق گسترش فضای مجازی و ماهواره درصدد تخریب بنیان خانواده است و این امر را می‌شود در فیلم‌هایی که تحت عنوان خانواده عرضه می‌کنند نیز نظاره گر بود.

شهین باهر ضمن اهمیت نقش مادران در تحکیم بنیان خانواده به لزوم آگاهی و آشنایی مادران به موضوعات روز نیز اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه ۵۰% جامعهٔ ما را بانوان تشکیل می‌دهند به نقش پر رنگ زنان در انقلاب اسلامی تاکید کرد و خواستار توجه مدیران شهرداری در سیاست گذاری‌های حوزه بانوان شد.

شهین باهر در پایان اظهار داشت: به دنبال این هستیم که در سال ۹۷ با کمک استاندار محترم به معنای واقعی در کلانشهر تبریز پارکی برای بانوان احداث کنیم و مشکلات پارک‌های بانوان کنونی در آن‌ها وجود نداشته باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.