جلسه شورای شهر تبریز در حالی برگزار شد که شهردار تبریز و نیکوخصلت غایبان این جلسه بودند.

به گزارش ایلنا، در جلسهٔ امروز شورای شهر تبریز، لایحهٔ اعطای تسهیلات تشویقی به صورت کاهش مبنای محاسبه عوارض ساختمانی به ایثارگران و خانواده‌های شهدا و افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی تصویب شد.

در ادامه لایحه اعمال هبه و پرداخت ۵۰ میلیون تومان به شورای اسلامی‌شهرستان تبریز و پرداخت ۱۵۰ میلیون تومان به شورای اسلامی استان مطرح شد.

 «فرج محمد قلی‌زاده» در انتقاد به لایحه مذکور گفت: شهرداری هیچگونه وظیفه‌ای برای به دوش کشیدن مسئولیت سایر ارگان‌ها ندارد، بنده ۱۰۰ درصد با این لایحه مخالف هستم؛ چرا که با این مبلغ می‌توان حقوق چندین کارگر را پرداخت کرد.

قلی‌زاده ادامه داد: در گذشته نیز شورای استان به جای چانه‌زنی برای تأمین اعتبار، همواره دست به دامان شهرداری بوده است.

«کریم صادق زاده تبریزی» در تایید سخنان قلی‌زاده، گفت: دیوار کارگران کوتاه است، هیچ کس برای آنان کاری نمی‌کند، اعضای شورای شهر به صورت جدی به مشکلات پرداخت حقوق کارگران ورود کنند و به جای هزینه‌های متفرقه به مسائل و مشکلات اصلی شهرداری رسیدگی شود.

 «غلامحسین مسعودی ریحان» - رئیس شورای اسلامی استان و عضو شورای شهر تبریز به عنوان موافق این لایحه، گفت: شورای استان و شورای شهر تبریز از جنس هم هستند؛ به طوری که ارتقای شورای استان برابر با ارتقای جایگاه شورای شهر تبریز است.

در ‌‌نهایت با پیشنهاد شکور اکبر‌نژاد، رئیس شورای شهر تبریز، کمک ۳۰ میلیون تومانی به شورای شهرستان تبریز و کمک ۱۰۰ میلیون تومانی به شورای استان با رأی اکثریت اعضا تصویب شد.

وصول عوارض پذیره از قطعه‌ای متعلق به بنیاد مصلی امام خمینی (ره) و الغاء عوارض تاخیر در مراجعه برای پایان کار صاحبان پروانه ساختمانی شهرک خاوران از تاسیس تا آخر سال۹۳ به شرط دریافت پایان کار از دیگر موارد مصوبات جلسهٔ شورای شهر امروز بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.