تیم بسکتبال شهرداری تبریز، فینالیست لیگ برتر شد.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، تیم بسکتبال شهرداری تبریز با پیروزی شیرین و دراماتیک برابر تیم قدرتمند پالایش نفت آبادان در بازی پنجم پلی آف، برای اولین بار در تاریخ بسکتبال استان به فینال لیگ برتر باشگاه های کشور صعود کرد.
 
بسکتبالیست‌های شهرداری تبریز در این بازی، توانستند در وقت اضافه ۹۹ بر ۹۲ حریف خود را شکست دهند و حریف مهرام در مسابقه نهایی شوند.
 
این مسابقه در وقت قانونی ۸۲ بر ۸۲ برابر شده‌ بود.
 
دیدارهای مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال نیز به صورت سه برد از پنج مسابقه است و از شانزدهم بهمن آغاز می‌شود. مهرام و شهرداری تبریز در فینال به مصاف هم می‌روند و نفت آبادان و پتروشیمی دیدار رده‌بندی را برگزار می‌کنند.
 
گفتنی است؛ در چهار دیدار قبلی شهرداری تبریز و پالایش نفت آبادان، هر کدام از دو تیم صاحب دو پیروزی شده بودند که شهرداری با پیروزی در بازی پنجم راهی دیدار نهایی شد.
 
در ترکیب تیم شهرداری تبریز دومینیک جوردن 32 امتیاز ،  5 ریباند، 3 پاس منجر به گل و تاثیر گذاری 36 داشت، اصغر کاردوست با 10 امتیاز،  16 ریباند، و تاثیرگزاری 24 به کار خود پایان داد. پولکو با 21 امتیاز  6 پاس منجر به گل و تاثیر گذاری 21 کارش را تمام کرد، روزبه ارغوان  15 امتیاز و تاثیرگذاری   15 داشت و سجاد پذرفته با 13 امتیاز 6 ریباند و تاثیرگذاری 18 دیگر بازیکن تاثیرگذار این تیم بود.
 
در ترکیب تیم نفت آبادان استوین برت با 45 امتیاز و تاثیرگذاری  37 بهترین بود. در کنار او آرمان زنگنه 11 امتیاز ، 8 ریباند و تاثیرگذاری 18 داشت محمد حسن زاده 11 امتیاز،   5 ریباند و تاثیرگذاری 10 داشت.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.