همایش "تجدید بیعت با ولایت" در مصلی امام خمینی(ره) تبریز با حضور جمع کثیری از مردم و مسئولان برگزار شده و در پایان مراسم تمثال مبارک حضرت امام(ره) در سالن مصلی گلباران شد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در این همایش به همزمانی ایام‌الله دهه‌ی فجر با ایام فاطمیه اشاره کرد و گفت: این همزمانی، تقارن میمونی است، چرا که تاکید می‌کند ریشه‌ی اعتقاد ما قرآن و مکتب اهل‌بیت(ع) بوده و اگر اسلام و مردم از جمله رکن‌های انقلاب اسلامی ایران باشند، "ولایت" رکن دیگر آن است، همانگونه که حضرت فاطمه(س) در راه ولایت جان خود را فدا می‌کند.
حجت‌الاسلام حسین تقی‌زاده با بیان این‌که در ۲۲ بهمن به استقبال چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی می‌رویم، تاکید کرد: دهه فجر فرصتی مغتنم و طلایی برای بازخوانی تاریخ انقلاب بوده و این ایام می‌توان اذهان ما را به شرایط قبل و بعد از انقلاب اسلامی معطوف کند.
وی با تاکید بر این‌که ایام‌الله دهه‌ی‌ فجر فرصتی مناسبی برای بیان ابعاد شخصیتی امام(ره) است، تاکید کرد: در این ایام می‌توان نقش و حضور جدی مردم در تمام صحنه‌های انقلاب را تشریح کرد، دهه‌ی فجر فرصتی است تا به نقش ولایت فقیه، بیان دستاوردهای انقلاب، دشمن شناسی مردم، مقابله با تهاجم فرهنگی و امید به آینده با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری بپردازیم.
تقی‌زاده با تاکید بر این‌که صاحب اصلی این انقلاب مردم هستند، خاطرنشان کرد: ستادهای دهه فجر نیز در کنار مردم به استقبال این ایام مبارک می‌روند و نزدیک سه ماه است که برای اجرای برنامه‌های دهه فجر، سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی توسط ۲۴ کمیته تخصصی انجام می‌شود.
وی با اشاره به تدارک دو هزار و ۵۰۰ برنامه‌ی برای ایام الله دهه‌ی فجر در استان، گفت: برنامه‌های دهه فجر در بخش‌های مختلفی چون "همایش، یادواره، غباروبی و زیارت مرقد شهدا، برپایی نمایشگاه‌ها، دیدار و بازدید، افتتاح‌ها، کلنگ‌زنی و... اجرا خواهد شد.
وی به راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن نیز اشاره کرد و افزود: در ۲۲ بهمن ماه دوباره حماسه‌ی باشکوهی توسط ملت ایران و مردم ولایتمدار آذربایجان خلق خواهد شد تا دنیا بدانند که مردم ایران محکم و استوار پشت سر ولایت فقیه، خون شهدا و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران ایستاده‌اند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.