سردار عابدین خرم چهارشنبه شب در همایش فجر فاطمی سپاه غدیر تبریز، اظهار کرد: اینکه پس از 40 سال از انقلاب، با اهداف بلند و آرمان های انقلاب اسلامی فاصله داریم شکی نیست، اما برای رسیدن به آن آرمان ها باید از خود شروع کنیم و این جوان ها هستند که باید این کارهای بزرگ را در این مملکت انجام دهند.
وی افزود: ما در داخل مشکلات، نارسایی ها و کم کاری هایی داریم اما اینها با آشوب و اغتشاش و با اعتراضات هنجارشکنانه و ناآرامی ها قابل حل نیست، باید توجه داشت که دشمن آرزو می کند که چنین اتفاقاتی در کشورمان بیفتد تا در آن آشوب ها موج سواری کنند.
خرم، انقلاب اسلامی را رستاخیزی علیه حکومت های استکباری و جبهه سلطه دانست و یادآور شد: دشمنی های متعدد، متراکم و غیرمنقطع با انقلاب اسلامی نشان دهنده عمق کینه توزی و غرض ورزی دشمنان با این انقلاب مردمی است.
وی با بیان اینکه منظومه فکری امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب به عنوان ادامه دهنده راه امام باید در دهه فجر بیشتر تبیین شود، گفت: امروز در این کشور خود مردم انتخاب می کنند اگر چه انتخاب شدگان بعضا در خدمتگزاری به این ملت کم می آورند، اما اگر کارآمدی کل نظام را زیر سوال ببریم، بی انصافی است.
خرم ادامه داد: آن حکومتی که در جبهه استکبار و در راس آن آمریکا دم از حقوق بشر، آزادی و ایجاد رفاه می زند، همان هایی هستند که انسان های بی گناه را در اقصی نقاط کشورهای اسلامی و غیراسلامی به بند می کشند اما آب از آب تکان نمی خورد و بنا به فرموده مقام معظم رهبری آنها همان دست چدنی است زیر پارچه مخملی.
وی با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب، اهداف بلند مدت دشمنان را سقوط نظام جمهوری اسلامی و گرفتن اعتبار ملت ایران دانست و افزود: با آشنایی به موقعیت دشمن و تشخیص دوست از دشمن می توانیم نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی را به سر منزل مقصود برسانیم.
خبرنگار: سیدیحیی مرتضائی** انتشار: رستگار
3038/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.