به گزارش ایرنا، اسدالله ضیایی روز چهارشنبه در جلسه ستاد اقامه نماز شهرستان عجب شیر اظهار کرد: همه مدیران و کارکنان باید در هنگام اذان در نماز جماعت ادارات خود حضور یابند.
وی با بیان اینکه برگزاری نماز جماعت در ادارات، روحیه مسئولیت پذیری و مردمداری را در کارمندان افزایش می دهد، یادآور شد: اقامه نماز جماعت و ترویج آموزه های دینی موجب توسعه و گسترش معارف دینی می شود.
وی بر لزوم تجهیز نمازخانه ‌های ادارات تاکید کرد و افزود: نماز بزرگترین یار و یاور انسان هاست و همه باید با خلوص نیت این فریضه را انجام دهیم و براساس روایات بسیاری که داریم بهتر است نماز به صورت جمعی برگزار شود.
ضیایی با بیان اینکه توجه به فریضه نماز بسیاری از مشکلات جامعه را رفع می کند گفت: باید تا جایی که توان داریم در راستای ترویج نمازخوانی در جامعه فرهنگ ‌سازی کنیم و ارتباط نماز با دانشجویان و جوانان را به ارتباطی عاشقانه و عالمانه تبدیل کنیم.
وی افزود: دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی نقش غیر قابل انکاری در آموزش و تبیین و تبلیغ فرهنگ اقامه نماز داشته و از ارکان اصلی نهادینه کردن فرهنگ برپایی نماز در بین جوانان هستند که البته نباید به آن به صورت سطحی و رفع تکلیفی نگاه شود.
شهرستان عجب شیر با حدود 71 هزار جمعیت در 85 کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار:شهرام ناعم وند**انتشار:عیسی عطاپور**
3077/7485
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.