به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی نعمت زاده روز دوشنبه در نشست خبری با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران خدمات فراوانی داشته که به همین دلیل هم در طول این 40 سال تحت فشار و توطئه دشمنان صورت گرفته است.
وی افزود: دشمنان با ترور، تجزیه طلبی، کودتا و جنگ تحمیلی در پی براندازی انقلاب اسلامی بودند و اگر تاکنون کاری از پیش نبرده اند، توانایی آن را نداشته اند وگرنه هیچ گاه در توطئه چینی علیه مردم ایران بیکار ننشسته اند.
امام جمعه مرند با بیان اینکه نسل جوان باید به عملکرد انقلاب اسلامی نگاهی داشته باشد، خاطرنشان کرد: عملکرد موفق انقلاب اسلامی مدیون رهبری دینی و سالم و همراهی مردم بود، که باید در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، عملکردش در عرصه های مختلف برای مردم تبیین شود.
حجت الاسلام نعمت زاده تاکید کرد: در دهه فجر باید نگاه 40 ساله به عملکرد انقلاب اسلامی داشت چرا که دهه فجر به دولت خاصی خلاصه نمی شود، هر چند دولت می تواند نسبت به تشریح عملکرد چندساله خود نیز بپردازد.
امام جمعه مرند عنوان کرد: باید عملکرد انقلاب اسلامی در فضای مجازی نیز منتشر شود، چرا که دشمنان و استکبار از این فضا علیه نظام ما استفاده می کنند.
حجت الاسلام نعمت زاده بر ضرورت احیای روحیه نقد همراه با محبت تاکید و خاطرنشان کرد: ما حامی انقلاب اسلامی و دنبال اصلاح اشتباهات هستیم و البته نصیحت نیز می کنیم، چرا که همه قابل نقد هستند اما نباید هر منتقدی را ضد نظام و ضد انقلاب دانست.
امام جمعه مرند بر ضرورت استفاده از پتانسیل نهفته جوانان تاکید کرد و گفت: باید به جوانان میدان داده شود تا استعدادهای خود را نشان دهند، همان گونه که در اوایل انقلاب اسلامی بسیاری از جوانان مسئولیت های سنگینی شدند، امروز نیز جوانان باسواد و بااستعداد داریم.
وی با اشاره به سفر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی به شهر مرند عنوان کرد: در سفر یکروزه امام جمعه تبریز به مرند برنامه های مختلفی تدارک دیده شد که برنامه صبحگاه مشترک ارتش و سپاه، بازدید از حوزه های علمیه برادران و خواهران، دیدار با روحانیت و یادواره شهدای روحانی از این جمله بود.
شهرستان مرند با 250 هزار نفر جمعیت در 70 کیلومتری شمال غرب تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
تنظیم: نعمت مرادپور**انتشار: عزیزی راد
6132/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.