سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: در استادیومی زیبا بازی کردیم.

به گزارش ایسنا، ارطوئرول سائلام در نشست خبری پس از تساوی تیمش مقابل مشکی‌پوشان اظهار کرد: قبل از هر چیزی می‌خواهم بگویم که در استادیومی زیبا بازی کردیم و چمنی عالی داشت.

او ادامه درباره با این مسابقه گفت: این نخستین بازی من در ایران بود، اما نتوانستیم به موقعیت‌هایی خاص برای پیروزی دست یابیم.

وی افزود: مسابقات این چنینی سخت و طاقت‌فرسا هستند، به این خاطر که مشکی‌پوشان میزبان بود و می‌خواست از این فرصت استفاده کند تا از قعر جدول جدا شود. آنها با تمام وجود جنگیدند.

سائلام گفت: باید یک سری تمرینات خاص برای فاز دفاعی و هجومی خود انجام دهیم، باید کاری کنیم که بهتر شویم و پیشرفت کنیم. بازی‌های آتی تراکتور فشرده هستند و بعد از هفته آینده باید در جام باشگاه‌های آسیا هم بازی کنیم.
سرمربی جدید تراکتورسازی خاطرنشان کرد: بازی‌های فشرده فرصت زیادی برای ما نمی‌گذارد اما باید تلاش کنیم تا بهتر شویم. از هر موضوعی که مایه پیشرفت ما شود استقبال می‌کنیم.
وی افزود: ما باید این مسابقه را با تمام نکات مثبت و منفی‌اش کنار بگذاریم و بر بازی بعدی مقابل پدیده تمرکز کنیم. از تمامی بازیکنان و تماشاگران تشکر می‌کنم.

ساغلام درباره داوری مسابقه تصریح کرد: نقدی به داور مسابقه ندارم. کسی نیستم که خیلی بخواهم راجع به داوری صحبت کنم اما فکر می‌کنم داور موفق شد به خوبی بازی را مدیریت کند.

سرمربی تراکتورسازی در رابطه با عدم برگزاری اردوی تراکتورسازی در مشهد با توجه به دو بازی متوالی تراکتور در این شهر گفت: فاصله زمانی ۲ بازی طولانی است، مشهد شهر بسیار زیبایی است و ان‌شاءالله در آینده بیشتر در این شهر خواهیم‌ بود.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.