معاون درمانی دانشگاه علوم پزشکی تبریز از احداث 14 کلینیک تخصصی بهداشتی و درمانی در شهرستان‌های مختلف استان آذربایجان شرقی خبر داد.     به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، حجت پورفتحی در جمع مدیران بهداشت و درمان و کادردرمانی بیمارستان باقرالعلوم شهرستان اهر گفت: از این تعداد کلینیک تخصصی، دو کلینیک در تبریز در حال احداث است و امیدواریم مابقی آن در شهرستان‌ها تا 22 بهمن ماه به بهره‌برداری برسند. 
وی با اشاره به اینکه در خصوص ارتقاء بخش سلامت در اهر کارهای خوبی انجام شده است، گفت: با این وجود امکانات هنوز برای مردم این شهرستان کافی نیست و انتظار داریم برای توسعه و افزایش بیشتر این امکانات از ظرفیت‌های خیرین سلامت نیز استفاده شود.
پورفتحی یکی از اولویت‌های اصلی مسئولین بهداشت و درمان را در کنار ارتقاء خدمات و امکانات به مردم، ایمنی بیماران عنوان کرد و افزود: نباید به بهانه‌های مختلف از جمله نبود امکانات و پرداخت نشدن معوقات، در قبال بیماران کوتاهی شود. 
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز افزود: متأسفانه یک سال است که معوقات و مطالبات پزشکان و پرستاران اهر پرداخت نشده است که امیدواریم با پیگیری مسئولین و همکاری آن‌ها زمینه پرداخت این معوقات در کوتاهترین زمان ممکن انجام شود. 
در ادامه این جلسه، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اهر نیز از ارائه خدمات روزانه به بیش از 470 بیمار اورژانسی در ساختمان تازه تأسیس اورژانس این شهرستان خبر داد و گفت: پرسنل تلاشگر بیمارستان شبانه‌روز در خدمت‌رسانی به بیماران از هیچ تلاشی فروگذار نکرده‌اند. 
«علی نیری‌پور» خواستار پرداخت بیش از 250 میلیارد ریال از معوقات بیمه‌های مختلف به بخش سلامت این شهرستان شد. 
در پایان این جلسه با حضور معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز، رئیس شبکه بهداشت و درمان اهر و جمعی از مسئولین شهرستان «جعفر مهدی‌زاده» به عنوان رئیس جدید بیمارستان باقرالعلوم اهر معرفی و از خدمات «امین فرجامی» رئیس سابق این بیمارستان تجلیل شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.