سرپرست روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز گفت: آتش سوزی زیرزمین ساختمان شش طبقه در خیابان ۱۷ شهریور قدیم خسارت جانی در پی نداشت
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌ شرقی، حجت الاسلام یعقوب موسوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد:  عصر امروز(دوشنبه)  با گزارش مبنی بر وقوع آتش سوزی و متصاعد شدن دود غلیظ از زیر زمین یک ساختمان شش طبقه در خیابان 17 شهریور قدیم (خیابان برق لامع) آتش نشانان ایستگاه شماره 10 به فرماندهی لطف اله زاده به محل حادثه اعزام و عملیات اطفاء حریق را آغاز کردند.
وی ادامه داد: آتش نشانان به محض وقوع در محل حادثه، شاهد متصاعد شدن دود غلیظی از زیر زمین ساختمان شدند که بلافاصله با رعایت اصول ایمنی و با استفاده از دستگاه‌های تنفسی به داخل ساختمان نفوذ و پس از بررسی محل و کشف کانون حریق، اقدام به اطفاء حریق کردند.
وی با اشاره به این‌که  این آتش سوزی همراه با دود غلیط بود، افزود: در این آتش سوزی مقداری کتاب و کاغذ و ... طعمه حریق شده بود که موجب متصاعد شدن دود غلیط در زیر زمین ساختمان شده بود.
موسوی گفت: آتش نشانان در خاتمه عملیات اطفاء حریق، با اطمینان از اطفاء کامل حریق ، تخلیه دود و با ایمن سازی محل حادثه به ایستگاه مربوطه مراجعه کردند.
وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه حضور سریع آتش نشانان مانع از گسترش حریق و صدمات جانی شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.