به گزارش ایرنا، آیت الله محمدتقی پورمحمدی روز دوشنبه در نشست هماهنگی برنامه های دهه فجر مراغه افزود: استقلال همه جانبه جمهوری اسلامی در دنیا بی نظیر بوده و این در حالی است که در زمان طاغوت کشور در اختیار بیگانگان بود.
وی با بیان اینکه وضعیت کنونی کشور قابل مقایسه با گذشته نیست ادامه داد: با وجود پیشرفت های بزرگ، برخی افراد انگشت شمار به بیت المال تعدی می کنند لیکن تخریب وضعیت مناسب فعلی، دور از انصاف است.
وی اضافه کرد: ایجاد فضای نقد عملکرد دولت های گذشته و فعلی توسط جناح های سیاسی از برکات نظام و انقلاب اسلامی است.
پورمحمدی با اشاره به نقش شهدا و رهبری های امام راحل در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی افزود: پاسداشت این مجاهدت ها در قالب برنامه های مختلف دهه فجر باید با شکوه بیشتری انجام شود.
دبیرستاد دهه فجر و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه نیز گفت: برنامه های دهه فجر امسال با هماهنگی و همکاری کمیته های مختلف، با شکوه بیشتری برگزار می شود.
حجت الاسلام رحیم علی طالعی افزود: دهه فجر با برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی فرصتی برای نشان دادن اتحاد و انسجام ملی خواهد بود.
وی اضافه کرد: برگزاری آیین گرامیداشت ورود تاریخی امام راحل، غبارروبی مزار شهدا و راهپیمایی روز 22 بهمن شاخص ترین برنامه های دهه فحر امسال است.
فرماندار مراغه در این جلسه نیز بر برگزاری هرچه باشکوهتر آیین های گرامیداشت دهه فجر با هماهنگی ادارات و دستگاه های این شهرستان تاکید کرد.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 126 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.
خبرنگار: ابراهیم مطلوبی**انتشار:عیسی عطاپور**
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.