به گزارش ایرنا، مهدی نوایی روز دوشنبه در نشست هماهنگی ستاد برگزاری برنامه های ورزشی ایام دهه فجر که با حضور روسای هیات های ورزشی این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: در دهه فجر امسال در حوزه‌های مختلف به ویژه در بخش جوانان، ورزش همگانی و بانوان برنامه های متنوعی تدارک دیده شده است.
وی افزود: امسال علاوه بر مسابقات شهری، برنامه های متنوع و باشکوهی نیز در روستاهای مراغه برگزار خواهد شد.
وی گفت: دیدار با خانواده شهدا، حضور در گلزارشهدای گمنام و غبار روبی مزار شهدا، تجلیل از خانواده شهدای ورزشکار، تجلیل از فعالین محیط زیست، اجرای همایش با محوریت مادر سالم و جامعه سالم، همایش عفاف و حجاب، نمایشگاه عکس، اجرای گروه سرودهای انقلابی توسط نونهالان از جمله برنامه های فرهنگی اداره ورزش شهرستان در دهه فجر امسال است.
نوایی افزود: در بخش ورزشی نیز مسابقات مختلف ورزشی از جمله مسابقات فوتسال، سپک تاکرا، تیراندازی با کمان، ووشو، کشتی، سنگ نوردی، دوومیدانی و چندین مسابقه ورزشی دیگر در2 بخش بانوان و آقایان برگزار می شود.
نوایی همچنین از برگزاری جشنواره های ویژه بانوان از جمله جشنواره مادربزرگ ها و نوه ها، بادبادک پرانی نونهالان دختر و بازی های بومی محلی در دهه فجر امسال خبر داد.
وی همچنین ادامه داد : برگزاری کارگاه های دانش افزایی، کلاس مربیگری عملی درجه 3 ، همایش سربازان سوارکار، همایش آشنایی با چوگان و همایش موتورسواری ، دوچرخه سواری و اتومبیلرانی از دیگر برنامه هایی است که در این ایام برگزار خواهد شد.
پنج هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب 42 هیات ورزشی در شهرستان مراغه فعالیت می کنند.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: سجاد عبدی**انتشار:عیسی عطاپور**
3077/9880
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.