به گزارش ایرنا، داود بهبودی روز دوشنبه در نشست با سرمایه گذاران و صاحبان کارخانه ها اظهار کرد: تامین زیرساخت‌ های گردشگری همچون راه سازی، جزو وظایف دولت است اما ایجاد امکانات اقامتی، تفریحی و غیره بر عهده بخش خصوصی است.
وی اظهار کرد: یکی از مولفه ‌های اقتصاد مقاومتی اتکا به پتانسیل‌ ها و ظرفیت‌ های داخلی کشور است که استعدادهای طبیعی، تاریخی و سرمایه انسانی نمونه‌ های عینی پتانسیل ‌های داخلی به شمار می ‌رود.
بهبودی با بیان اینکه کسب رضایتمندی مردم معیار موفقیت دولت و نظام است، گفت: هدف اقتصاد مقاومتی دستیابی به جامعه ‌ای پویا برای رسیدن به رفاه و رضایتمندی مردم است.
وی استفاده از ظرفیت ‌ها و استعدادهای محیطی را از دیگر مولفه‌ های اقتصاد مقاومتی خواند و افزود: جذب سرمایه گذاری‌ های خارج از منطقه و توسعه امکانات کالبدی از این رهگذر از مصادیق برون ‌گرایی در اقتصاد مقاومتی است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ‌ریزی آذربایجان ‌شرقی اضافه کرد: سند تدبیر توسعه استان همچنان میثاقنامه مدیران آذربایجان ‌شرقی برای توسعه استان است و حساسیت مدیران شهرستان هشترود به هسته‌ های کلیدی تعریف شده برای این شهرستان و پیگیری اجرای آنها باعث دلگرمی و امیدواری است.
فرماندار هشترود نیز در این جلسه خاطر نشان کرد: هشترود در اجرای اقتصاد مقاومتی جزو شهرستان‌های پیشرو بوده و در این مورد بهترین کارکرد را در استان داشته است.
حسن مستفید اظهارکرد: اجرای اقتصاد مقاومتی منوط بر پیگیری است و این پیگیری ‌ها باید از طرف مسئولان مربوطه انجام گیرد.
وی گفت: متاسفانه برخی از مسئولان استانی، سرمایه گذار را از هشترود فراری می دهند و نسبت به نیازمندی‌های این منطقه بی تفاوت هستند.
تنظیم و انتشار:عیسی عطاپور**
3077
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.