به گزارش ایرنا، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتورسازی تبریز در آئین ویژه امضای قرارداد سرمربی جدید این تیم در تبریز گفت: امروز صاحب یک اتفاق بزرگ در فوتبال ایران هستم و باشگاه تراکتورسازی وارد عصر جدیدی می شود، به این معنا که ما به گذشته خود بی تفاوت نیستیم و حتی متکی به گذشته خود هستیم.
مصطفی اجرلو افزود: من از تمام کسانی که در این سالها برای باشگاه تراکتور سازی زحمت کشیدند تشکر می کنم؛ همچنین از همه مدیران، مربیان و بازیکنان تشکر دارم.
وی ادامه داد: من سال گذشته و امسال با 2 مربی همکاری کردم که آقایان قلعه موعی و گل محمدی بودند؛ از هر دو این دوستان تشکر می کنم که برای باشگاه تلاش کردند مثل مربیان گدشته از قبیل تونی و جلالی و خطیبی و دیگر دوستان.
آجرلو تاکید کرد: ما امروز با اتکا به گذشته تراکتورسازی که نزدیک به 50 سال می باشد وارد عصر جدید شدیم؛
ما دوران جدید را به لطف خدا و کمک شما دوستان و دوست عزیزم ساغلام خواهیم ساخت.
وی یاداور شد: باشگاه بدهکار دیروز، امروز یک بنگاه اقتصادی است؛ همانطور که بخش اعظمی از بدهی ها را پرداخت کردیم و بخش دیگری از این بدهی ها را پرداخت خواهیم کرد و با کمک همه مردم آذربایجان در سراسر ایران که حدود 25 میلیون نفر و در استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، قزوین، همدان، کرج، تهران، شیراز، گرگان وهر جای دیگر ایران عزیزمان ساکن هستند، باشگاهی خواهیم ساخت که نه تنها در ایران بلکه در تمام کشور های همسایه به وجود این باشگاه افتخار کنند.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتورسازی تبریز گفت: من بسیار خوشحال هستم که آقای ساغلام، یعنی مردی که هم اسما و هم عقلا سالم است، را به شما معرفی کنم؛ مردی که به کمک خدا و همه شما و ما این عصر جدید را خواهد ساخت؛ همان طور که موفق شد بورسا اسپورت را قهرمان کند، ناچار است که تراکتور را هم قهرمان کند.
آجرلو افزود: من به ایشان و همکاران ایشان گفتم خیلی آدم پرتوقعی هستم؛ ما به قهرمانی ایران قانع نیستیم، پرچم باشگاه تراکتور سازی باید قهرمان آسیا بشود.
وی ادامه داد: من به عنوان یک خدمتگذار ایران سینه ام را سپر می کنم مثل شهید باکری که سینه اش را در جنگ سپر کرد و می پذیرم شرایطی را که امروز باشگاه تراکتورسازی دارد، چرا که شرایط گذراست؛ به آن دوستانی که نمی خواهند تراکتور از مرحله گذر عبور کند، عرض می کنم که ما تصمیم گرفتیم به عقب برنگردیم.
آجرلو یادآور شد: من در تهران روزانه بیش از 18 ساعت برای حل مشکلات اقتصادی باشگاه تراکتور سازی تلاش می کنم و هرگز خسته نمی شوم؛ برای سربلندی آذربایجان تلاش می کنم و همانطور که حضرت آقا فرمودند آذربایجان سر ایران است و ما می خواهیم آذربایجان را سربلند ایران کنیم.

** ساغلام: ایران را مثل کشور خودم می دانم
سرمربی ترکیه ای جدید تراکتورسازی تبریز نیز در این آئین با خوش آمد گویی به مهمانان گفت: از آقای آجورلو تشکر می کنم که فکرشان خیلی زیبا و صاف است و می خواهم بگویم خیلی خوشحالم.
ارطغرل ساغلام افزود: تراکتورسازی سابقه درخشانی دارد و من از اینکه مربی این تیم شدم بسیار خوشحالم و در جواب دوستانم که از من می پرسند کجا می روی می گویم، به باشگاهی که بیشترین طرفدار را دارد، می روم.
وی اضافه کرد: از دیشب تا به حال چیزی که از ذهنم گذشته این است که با اینکه در کشور دیگری کار خواهم کرد، اما انگار در کشو خودم هستم.
ارطغرل ساغلام 48 ساله سابقه هدایت تیم های سامسون اسپور، کایسری اسپور، اسکی شهیر اسپور، بشیکتاش، بورسا اسپور و مالاتیااسپور را در کارنامه خود دارد که بهترین دوران مربیگری اش بین سال های 2009 تا 2013 در بورسااسپور بود.
وی از سال 1986 تا 1997 در رده های مختلف تیم های ملی ترکیه بازی کرده است و تعداد 27 بازی ملی در تیم بزرگسالان به ثبت رسیده است.
ساغلام با تیم بورسااسپور قهرمان فصل 2009-2010 سوپر لیگ ترکیه شد که نخستین قهرمانی این تیم در تاریخ فوتبال ترکیه بود.
وی جایگزین یحیی گلمحمدی می شود که نتایج بسیار ضعیفی با تراکتورسازی گرفت.
تیم تراکتورسازی هم اکنون با 21 امتیاز در رده یازدهم لیگ برتر باشگاه های ایران قرار دارد.
این تیم در هفته 21 لیگ برتر روز ششم بهمن در مشهد به مصاف سیاه جامگان می رود.
خبرنگار: آب بسته**انتشار: عزیزی راد
9853
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.