استاندار آذربایجان‌شرقی با تاکید بر این‌که سپاه با انقلاب عجین است، گفت: آنانی که سپاه را تحریم می‌کنند در حقیقت ارزش‌ها، انقلاب، کشور و مردم ایران را تحریم می‌کنند، سپاه نه تحریم شدنی است و نه حذف شدنی.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، مجید خدابخش در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه عاشورا، اظهار کرد: خداوند را شاکریم که در کنار درایت، بصیرت و هوشمندی مردم آذربایجان و وفاداری ایشان به ارزش‌های انقلاب و ولایت فقیه، تعامل و همکاری همه نیروهای مسلح نیز نقشه‌های دشمن را برآب کرد.
وی افزود: در جریانات اخیر حتی فرزند یکی از مسئولان هم کلیپ تحریک کننده‌ای پخش کرد، اما تبریز همچنان رو سفید ماند و افتخاری دیگر آفرید.
خدابخش با اشاره به تلاش‌های سپاه، بسیج، نیروهای نظامی و انتظامی، اطلاعات و نماینده ولی فقیه در استان در جریانات اخیر، افزود: رفتارهای مردمی ارزشمند و بی بدیل امام جمعه تبریز را نباید فراموش کنیم؛ تعامل بین نیروهای مسلح و امنیتی استان نیز بسیار ارزشمند است.
وی با اشاره به ویژگی‌های امام جمعه تبریز یادآور شد: تقریبا بی‌نظیر است که چنین شخصیتی در هوای آلوده با اتوبوس تردد کند، در دانشگاه حضور یافته و در کنار دانشجویان غذا بخورد و همچنین در استادیوم ورزشی حاضر شود، این رفتارها بسیار ارزشمند است.
استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: در جریان فتنه اخیر که از مشهد شروع شده و یک هفته به طول انجامید، دشمنان تلاش بسیاری کردند تا تبریز را هم وارد میدان این فتنه کنند اما در نهایت موفق به اجرای نیات پلید خود نشدند

وی یادآور شد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چه در اوایل انقلاب تا شروع جنگ، چه در دوره‌ای که گروهک‌ها فعالیت‌های تروریستی داشته و اقدام به ایجاد ناآرامی در اکثر نقاط ایران می‌کردند، چه در دوران دفاع مقدس و چه در دوران سازنگی، جنگ سخت، جنگ نرم، عرصه‌های عمرانی، اقتصادی و... مصداق بارز آیه‌ی "واعدوا لهم ما استطعتم من قوة" را عملیاتی کردند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.