به گزارش ایرنا، علیرضا پژمان در نشست خبری قبل از بازی دو تیم تراکتورسازی و سایپا از هفته بیستم لیگ برتر فوتبال در جمع خبرنگاران ضمن عرض تسلیت به بازماندگان حادثه نفتکش سانچی افزود: از هواداران می خواهیم پشت سر تیم باشند و به دور از حواشی اتفاق افتاده همچنان از تیم خودشان حمایت کرده، یار دوازدهم تیم تراکتور سازی بوده و سکوهای ورزشگاه را پر کنند.
پژمان با اشاره به موقعیت تیم تراکتورسازی در جدول لیگ برتر فوتبال، بیان کرد: اگر نتوانیم سه امتیاز بازی فردا مقابل تیم سایپا را کسب کنیم همچنان در رده های پایین جدول خواهیم ماند ولی امیدواریم با حضور و حمایت هواداران پرشور تیم تراکتورسازی و رسانه های جمعی پیروز میدان باشیم.
مربی تیم سرخ پوشان تبریز یادآور شد: چون تمرینات تیم همزمان با نشست خبری بوده لذا آقای مجتبی حسینی الآن سر تمرینات تاکتیکی بازیکنان هستند در ضمن همان طور که مجتبی حسینی از اول با تیم بوده و نفرات تیم را بخوبی می شناسد در این برهه زمانی در کنار تیم بوده و مربی اول تیم می باشد.
وی در پاسخ به این سوال که مربی داخلی برای تیم بهتر است یا مربی خارجی، عنوان کرد: فعلا کسب سه امتیاز بازی فردا از همه چیز مهمتر می باشد تا اینکه سرمربی نهایی تیم تراکتورسازی داخلی یا خارجی باشد.
پژمان از امید عالیشاه و فاخر تهامی به عنوان بازیکنان مصدوم تیم تراکتورسازی در بازی فردا مقابل تیم سایپا نام برد.
وی همچنین در مورد دروازه بان برزیلی جذب شده در نیم فصل دوم تیم تراکتورسازی گفت: اوی در بازی قبل مقابل تیم نفت تهران کارت آی تی سی خود را دریافت کرده بود ولی بنا به تشخیص سرمربی وقت روی نیمکت نشست.
مدیر رسانه ای تیم تراکتورسازی نیز در خصوص پیگیری باشگاه برای جذب سرمربی جدید از کشور ترکیه نیز با بیان اینکه اطلاع رسانی شفافی صورت نمی گیرد اذعان کرد: بدلیل اینکه این نوع اطلاع رسانی ها در روند مذاکره با گزینه های سرمربی عنوان شده، تاثیر نامطلوبی می گذارد لذا حتی در کانال های رسمی و سایت باشگاه تراکتورسازی هم اطلاعی داده نشده است و هر وقت به مرحله عقد قرارداد برسد از طریق سایت رسمی باشگاه اعلام می شود.
جواد پاینده ادامه داد: البته هیات مدیره باشگاه تمایل به جذب سرمربی خارجی دارد و همزمان به طور موازی با چند نفر مذاکره انجام می گیرد.
وی در پاسخ به این سوال که احتمال اینکه مجتبی حسینی به عنوان سرمربی تیم انتخاب شود، وجود دارد، افزود: تا به حال روی گزینه داخلی مذاکره ای نشده است و حسینی از این مورد استثنا نیست و همان طور که گفتم باشگاه روی گزینه خارجی تاکید دارد.
سرمربی تیم سایپا بدلیل تاخیر پرواز نتوانست در این نشست خبری حاضر شوند.
دیدار دو تیم تراکتورسازی و سایپا فردا پنجشنبه از ساعت 14 و 30 دقیقه در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار خواهد شد.
تیم تراکتورسازی با کسب 21 امتیاز در رده یازدهم و تیم سایپا با 28 امتیاز در رده هفتم لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس قرار دارند.
خبرنگار: آب بسته**انتشار: عزیزی راد
9853/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.