رئیس هیئت کاراته آذربایجان شرقی از اعزام تیم منتخب هیئت کاراته استان در رده‌ی سنی (امید، نوجوانان و جوانان) به مسابقات انتخابی تیم ملی کشور خبر داد و گفت: این مسابقات در اصفهان برگزار می‌شود که تیم منتخب در رده‌ی سنی امید روز گذشته اعزام شده و تیم منتخب رده‌ی سنی نوجوانان و جوانان نیز با همراهی والدین خود امروز صبح از مجموعه ورزشی تختی اعزام شدند.
 
اسماعیل معصومی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، در این راستا اظهار کرد: این تیم‌ها بعد از شش ماه تلاش و کوشش مربیانشان، با حمایت و هدایت اداره کل ورزش و جوانان استان به مسابقات انتخابی تیم ملی اعزام شدند.
 
وی با اشاره به برگزاری مسابقات رده سنی امید در اصفهان، تاکید کرد: مسابقات رده سنی نوجوانان و جوانان نیز روز پنجشنبه و جمعه به همراه کاتا که سال‌ها پشتوانه فنی دارد برگزار می‌شود و امید است در این راستا نتیجه بگیریم.
 
وی با اشاره به این‌که قریب به پنج سال است که هیئت کاراته استان با سرپرستی اداره می‌شد، یادآور شد: امید است که با انسجام و همکاری بخش داوری، مربیگری و قهرمانان، رزمی‌کاران ما با موفقیت به استان بازگردند.
 
معصومی با اشاره به این‌که در صورت کسب نتیجه مطلوب توسط رزمی‌کاران استان، برنامه‌های پشت‌بند خواهیم داشت، افزود: اگر ورزشکاران استان نتیجه‌ای را که دور از انتظار جامعه کاراته استان را کسب کنند، برنامه‌های مفصلی برایشان تدارک خواهیم دید تا در رقابت‌های ملی و فراملی عقب نمانند و در جمع ملی پوشان کشورمان، رزمی‌کاران استان ما نیز حضور داشته باشند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.