رئیس مرکز مدیریت راه‌های آذربایجان‌شرقی با اشاره به تلاش اکیپ‌های راهداری در رابطه با برف‌روبی و نمک‌پاشی در راه‌های مواصلاتی استان، گفت: ترافیک عادی و روان در کلیه محورهای مواصلاتی استان جریان دارد .
 
حسین بلوکی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های استان در پی بارش شدید برف، اظهار کرد: از ساعت 12 شب گذشته بارش‌ها اکثر محورهای مواصلاتی استان را تحت پوشش قرار داده است که از همان لحظات اولیه و همزمان با بارش برف، اکیپ‌های راهداری عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی محورها را انجام داده و هم‌اکنون تردد عادی و روان در تمامی محورهای مواصلاتی استان در جریان است.
 
وی با بیان اینکه تا کنون مشکل خاصی در این رابطه گزارش نشده است، توصیه کرد: رانندگان  در چنین شرایطی و به‌ویژه در مواقع تردد در گردنه‌های برف‌گیر و شمال استان از زنجیر چرخ استفاده کرده و لباس گرم و پتو به همراه داشته باشند.
 
وی گفت: رانندگان در زمان بارش برف و ناپایداری‌های جوی، با اکیپ‌های راهداری و پلیس راه همکاری کرده و در صورت برخورد با مشکل نیز با شماره تلفن 141 تماس برقرار کنند.
 
رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان با اشاره به اهمیت رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توسط رانندگان در شرایط ناپایدار جوی در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان، تاکید کرد: رانندگی در زمان بارش برف باید با سرعت مطمئنه و رعایت فاصله‌ی طولی مناسب انجام گیرد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.