به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی رحیمی در خطبه های نماز جمعه این هفته هشترود افزود: مسئولان باید گوش به فرمان ولایت باشند و قدر مردم را بدانند و در خدمت مردم حکومت داری و سردمداری کنند.
وی گفت: مردم، انقلاب اسلامی را تشکیل دادند و در تمامی صحنه ها حضور گسترده داشته اند تا جایی که جنگ را هدایت و در مقابل تحریم ها و توطئه های داخلی و خارجی ایستادند و نقش بی بدیلی ایفا کردند و به حکومت مفهوم و معنی دادند از این رو باید قدر این ملت را دانست و به در خواست های بجا و بحق آنها پاسخ داد.
وی گفت: حکومت اسلامی این آزادی را داده که اگر مسئولی چپاول و غارتگری کند مردم حق اعتراض داشته باشند اما این اعتراض ها باید در چارچوب قانون اساسی باشد.
وی به حوادث و ناآرامی های اخیر اشاره کرد و افزود: متاسفانه برخی ها همسو با دشمن و استکبار شدند و از چارچوب اساسی و قاون عدول کردند و به جای درخواست های خود درخواست های دشمنان را مطرح کردند و در کشور هرج و مرج به راه انداختند که قابل قبول نیست.
حجت الاسلام رحیمی افزود: هرگونه تعرض به اندیشه دینی و ریشه اسلام، پذیرفته نیست.
امام جمعه هشترود به دخالت بیگانگان در امور داخلی کشور اشاره کرد و گفت: کسانی که هنجارهای پذیرفته شده بین المللی را زیر پا گذاشتند و در امور کشور دخالت بیجا کردند محکوم هستند.
وی از مسئولان کشور درخواست کرد تا با برخی کشورها که از تمام ظرفیت خود بر علیه ما در مجامع بین المللی موضع مخالف گرفته اند برخورد متقابل کنند.
خبرنگار:جلیل دین محمدی**انتشار:عیسی عطاپور**
3077/7486
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.