رئیس گروه ساماندهی امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: هشت مرکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده در استان فعالیت می‌‌کند.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، حسین دهقانی با اشاره به اهمیت توسعه مراکز مشاوره و ازدواج اظهار کرد: بر اساس دستور العمل جدید وزارت ورزش و جوانان، تعامل و نظارت بیشتری بر مراکز ازدواج و خانواده صورت خواهد گرفت .
 
وی با اشاره به صدور هشت مجوز برای مراکز ازدواج و خانواده گفت: مجوز این هشت مرکز در سطح شهر تبریز صادر شده و شهرستانهای استان فاقد اینگونه مراکز هستند و با کمبود مواجه هستند که پیش بینی می شود برای حل این کمبود فراخوان تاسیس مرکز تخصصی مشاوره ازدواج در آذربایجان شرقی منتشر شود . تأسیس این تعداد مراکز تخصصی به‌ ازای سرانه هر ١٠هزار نفر جمعیت جوان استان در طول برنامه ششم توسعه هدفگذاری شده است .
 
وی ادامه داد: به منظور دستیابی به این هدف کمی ساماندهی مراکز فعال خدماتدهی مشاوره در بخش عمومی جامعه مدنظر است و برای تأسیس مرکز تخصصی ازدواج فرد باید متأهل و حداقل ٣6سال سن داشته باشد .
 
رئیس گروه ساماندهی امور جوانان آذربایجان شرقی گفت: شرایط تخصصی برای راه اندازی مرکز تخصصی مشاوره ازدواج شامل دارا بودن پروانه اشتغال از سازمان روانشناسی است .
 
وی افزود: این مراکز در تمام سطوح مشاوره نسبت به ترویج ازدواج آسان، آگاهانه، بهنگام، پایدار و موفق جوانان و راهنمایی خانواده‌ها ارائه خدمت می‌کنند .
 
دهقانی خاطرنشان کرد: جهت مشارکت دادن برخی از این مراکز در طرح آموزش های پیش از ازدواج که در قالب تفاهم نامه بین استانداری و اداره کل ورزش و جوانان استان تلاش هایی صورت گرفته و در آینده نزدیک از این مراکز جهت آموزشهای قبل از ازدواج استفاده گسترده ای صورت خواهد گرفت. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.