جشنوراه شب های موسیقی آذربایجان در پنجشنبه و جمعه‌های فصل زمستان توسط ۱۰ گروه موسیقی بومی برگزار می‌شود.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌ شرقی، رئیس انجمن موسیقی آذربایجان شرقی در جمع خبرنگاران با اشاره به رویکرد این انجمن در راستای برگزاری کنسرت های حمایتی، اظهار کرد: یکی از اصلی ترین سیاست‌های انجمن موسیقی استان خدمت به جامعه هنری و انجام اقدامات هنری است.
شاهرخ پناهی‌فرد با بیان این‌که فرهنگ و هنر جامعه نیازمند توجه و حمایت است، اضافه کرد: امروزه موسیقی‌هایی که اقتصادی عمل می کنند موفق هستند، ولی برخی موسیقی ها هنوز نتوانسته جایگاه واقعی خود را پیدا کند و نیاز به توجه و حمایت ویژه‌ای دارند.
وی عنوان کرد: پس از حمایت‌های ابتدایی دولت، گروه‌های موسیقی می‌توانند برای خود درآمد زایی کرده و نقش قابل توجهی در عرصه فرهنگ و هنر ایفا کنند.
رئیس انجمن موسیقی آذربایجان شرقی با تاکید بر این‌که برای صیانت و آسیب نرساندن به تهاجم فرهنگی باید اهتمام ویژه‌ای به عرصه موسیقی داشته باشیم، گفت: ظرفیت‌های موسیقی آذربایجان شرقی بسیار بالا است؛ بنابراین بایستی راهکار های موثری را پیدا کرده تا موسیقی استان جایگاه واقعی خود را کسب کند و اجازه تهاجم موسیقی غربی را ندهیم.
وی با بیان این‌که با شروع رویداد تبریز ۲۰۱۸ باید تلاش کرده تا موسیقی استان را به یکی از جاذبه های گردشگری تبدیل کنیم، افزود: به دنبال آشنا کردن دنیا با موسیقی آذربایجانی هستیم.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.