فهیمه منافی درباه شرایط تیمش در لیگ برتر والیبال بانوان بیان کرد: تیم شهرداری تبریز ترکیبی از بازیکنان نوجوان و جوان است که هدف از تشکیل تیم سرمایه گذاری برای سال های آینده است.

به گزارش ایسنا، لیگ برتر والیبال بانوان در حال پیگیری است و تیم شهرداری تبریز در چهار بازی گذشته خود موفق به کسب امتیاز نشده است و در قعر جدول قرار دارد.

سرمربی تیم شهرداری تبریز در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت و شرایط تیمش اظهار کرد: تیم ما از بازیکنان نوجوان و جوان تشکیل شده است و هدف از تشکیل تیم، سرمایه‌گذاری برای سال‌های آینده است. تیم با حمایت  شهرداری تبریز و تربیت ‌بدنی دانشگاه سراسری تشکیل شده است و آیتک سلامت، معصومه اسماعیلی، طناز غریبی و اسما سروتی چهار تن از بازیکنان ملی‌پوش تیم شهرداری تبریز هستند.

او به بی تجربگی شاگردانش اشاره  و خاطر نشان کرد: تیم از بازیکنان بومی آذربایجان تشکیل شده است که بی تجربه اما قوی هستند. دو بازی برده را به دلیل عدم خود باوری و کم سن و سال بودن بازیکنان واگذار کردیم، اما در کل از بازیکنان راضی هستم.

منافی ادامه‌ داد: امسال هفت تیم در لیگ برتر والیبال بانوان حضور دارند و بازیکنان ملی‌پوش نیز در تمام تیم‌ها تقسیم شده اند. در بازی با نماینده تهران یکی از بازیکنان ملی‌پوشِ تیم در حال‌ توپ گیری در برخورد با تابلوهای خاموش تبلیغاتیِ اطراف زمین (در خانه والیبال) شدیدا آسیب دید و به بیمارستان منتقل شد و همین باعث به هم ریختگی تیم شد.

سرمربی تیم شهرداری تبریز درباره شرایط لیگ نیز، تصریح کرد: تیم هایی مانند سایپا و رایکا با یکدیگر ادغام و یک تیم نیز با کمک و تلاش فدراسیون تشکیل شد. تیم بهنمیر مازندران نیز با جذب بازیکنان ملی پوش تیم خوبی را تشکیل داده است. امیدوارم تیم ما نیز در بازی های برگشت نتایج خوبی را کسب کند.



انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.