محمد محمدپور روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: هم اکنون فیلم های برگزیده این دوره از جشنواره در سینما ناجی در حال اکران بوده و روز پنجشنبه 14 دی نشست تخصصی سینمای مستند با محوریت فیلم های این جشنواره در سالن صیامی سینما ناجی برگزار می شود.
وی اظهار کرد: امروز فیلم های 'تجربه شرقی'، 'قاضی و مرگ'، 'مادرم ایل من'، ' دست های خالی'، 'قصه بولوار' و 'خاک های نرم فکه' از ساعت ١٥ تا ٢٠ برای علاقمندان به نمایش درمی آید.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی یادآوری کرد: فردا (چهارشنبه) نیز فیلم های 'لاوراتوار'، 'علی آقا'، 'شرح یک عکس'، 'زنان با گوشواره های باروتی' و فیلم 'زنوبرک در گام مینور' در سینما ناجی اکران می شود.
محمدپور ادامه داد: در پنجمین روز از اکران فیلم های این جشنواره روز پنجشنبه فیلم های 'دیوارهای خاموش'، 'وازاریه'، ' محیط بان و پلنگ'، 'عشق شمعدانی'، 'در جستجوی خانه خورشید' و فیلم 'وه آنتیوک شاپور' برای علاقمندان به نمایش در می آید.
وی گفت: فیلم های ' در جستجوی فریده'، 'بی گدار'، 'بهار را تو روایت کن'، 'رزم آرا'، ' لوتوس' و 'سربازخانه ' از جمله فیلم های برگزیده این جشنواره بوده که روز یکشنبه برای علاقمندان به نمایش درآمد.
محمدپور افزود: دیروز ( دوشنبه) نیز فیلم های 'ادوارد' ، 'پسر ویشتاسب'، 'گیسوان حلب' ، 'ترور سرچشمه '، 'وادی خاموشان' و ' همشهری جنگ' در سالن صیامی سینما ناجی اکران شد.
فیلم‌های یازدهمین دوره جشنواره سینما حقیقت همزمان با آغاز برنامه های رویداد فرهنگی تبریز ٢٠١٨ و براساس تفاهم‌نامه بین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی و سازمان سینمایی کشور در راستای رونق فعالیت سینمایی استان اکران می شود.
فیلم‌های یاد شده از 10 تا 14 دی‌ در سالن استاد صیامی مجتمع سینمایی ٢٢ بهمن تبریز در حال اکران است.
خبرنگار: پرویز بابائی ** انتشار دهنده: رستگار
8023/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.