سونیا اندیش نائب رئیس شورای شهر تبریز در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری و در خصوص آغاز سال 2018 میلادی و اهمیت آن برای شهر تبریز اظهار داشت: در چندماه آتی تا زمان رسیدن به افتتاح رسمی که سوم فروردین و با حضور رئیس جمهور و مسئولین برخی از کشورها خواهد بود، بایستی چند پروژه در حال اتمام ما به بهره برداری برسد تا بتوانیم میزبان خوبی برای گردشگران عزیز باشیم.
وی افزود: 2018 نقطه شروع برای معرفی هویت تاریخی و فرهنگی تبریز است و قرار نیست صرفا به مدت یکسال باشد بلکه راه و مسیری است که برای معرفی هرچه بهتر تبریز در سالیان آتی باز شده است.
اندیش ادامه داد: بایستی در این مدت توسعه خدمات شهری هدف اولیه ما باشد و بتوانیم اعتماد عمومی شهروندان را جلب کرده و با خدمات بهینه و رعایت حق الناس، گام های خوب و مفیدی برای شهرمان برداریم.

**نباید منتظر اعتبارات دولتی بمانیم
نائب رئیس شورای شهر تبریز در خصوص کاهش 690 میلیاردی کمک دولت به تبریز 2018 که باعث شده تا بجای 700 میلیارد صرفا 10 میلیارد کمک صورت گیرد نیز گفت: اعتبار 700 میلیاردی دولت در این خصوص به دلیل رکود امکان پذیر نیست ولی آنچه که باید بدان توجه داشت این است که به ظرفیت ها و پتانسیل خودمان اتکا نماییم.
وی افزود: بایستی نمایندگان مجلس پیگیر اختصاص بودجه لازم باشند چرا که بودجه و پول کمک زیادی در جهت پیشبرد برنامه ها می کند ولی ما نیز نباید منتظر اعتبارات باشیم و از وقت محدود بایستی نهایت استفاده را کرد و از پتانسیل های خودمان نهایت استفاده را انجام دهیم.
اندیش یادآور شد: یکی از مواردی که به خوبی اجرا شده طرح گوزل تبریزیم است که در راستای پذیرش مهمان بوده و نشان دهنده این است که مسئولین شهری منتظر وعده ها نمانده اند و خودشان کار را شروع کرده اند.
وی افزود: در کنار این نیز 3پروژه مهم مرکز همایش ها، میدان آذربایجان و مقبره الشعرا بسیار مهم هستند و امیدواریم بتوانیم ظرف روزهای آتی این 3 پروژه را نیز افتتاح نماییم.

**دود تنش ها به چشم خود مردم می رود/ سرمایه گذار وقتی پول می آورد که از امنیت محیط اطمینان کامل کسب کند
نائب رئیس شورای شهر تبریز همچنین در رابطه با تاثیر امنیت در جهت جذب گردشگر و سرمایه گذار و همچنین توسعه شهر در سال 2018 نیز گفت: قطعا در هر جایی که تنش اتفاق بیفتد دودش بر چشم مردم همان منطقه خواهد رفت و فرهنگ و اقتصاد آن محیط نیز ضرباتی را خواهند خورد.
وی افزود: مشکلاتی وجود دارد ولی بایدهمه مسئولین و مردم دست در دست هم دهند تا در جهت رشد و توسعه اقتصادی کمکی صورت گیرد.
اندیش یادآور شد: در این بین برخی ها نیز به شکل هدایت شده اقدام به انجام برخی اغتشاشات می کنند که همه این کارها به مردم ضربه خواهد زد و نباید اجازه داد چندنفر با برخی اقدامات غیرقانونی باعث آسیب رساندن به مردم و شهر شوند چراکه سرمایه گذاران وقتی حاضر می شوند سرمایه خود را به جایی انتقال دهند که از لحاظ امنیتی اطمینان کامل را کسب کرده باشند و امیدوارم با کمک و همدلی مردم و مسئولین باردیگر تبریز را به روزهای خوب خودش نزدیک تر کنیم.
تنظیم: نعمت مرادپور**انتشار: عزیزی راد
6132/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.