تیم فوتسال مس سونگون با نتایج هفته بیست و چهارم لیگ برتر، در یک قدمی قهرمانی ایستاد.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال از ساعت ۱۶ امروز (پنجشنبه) آغاز شد و مس سونگون با توجه به نتایج بدست آمده، در یک قدمی قهرمانی قرار گرفت.
 
مسی‌ها امروز با نتیجه چهار بر یک از سد مقاومت البرز گذشتند. از طرفی گیتی پسند با شکست مقابل فرش آرا با جام خداحافظی کرد. تاسیسات دریایی تهران اما مقابل آتلیه طهران قم به پیروزی ۶ بر پنج رسید تا روی کاغذ شانس قهرمانی داشته باشد.
 
به این ترتیب مس برای قهرمانی به یک امتیاز نیاز دارد، اما برای قهرمانی تاسیسات دریایی، نه تنها باید مس هر دو بازی خود را ببازد و تاسیسات ببرد، که شاگردان شمسایی باید تفاضل گل ۲۳ تایی با مس را هم جبران کنند.
 
نتایج کامل بازی های هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال:
پارسیان شهر قدس ۳ - شهروند ساری ۳
آتلیه طهران قم ۵ - تاسیسات دریایی تهران ۶
مقاومت قرچک ۱ - آذرخش بندرعباس ۰
مس سونگون ورزقان ۴ - مقاومت البرز ۱
شهرداری ساوه ۶ - لبنیات ارژن شیراز ۳
فرش آرا مشهد ۳ - گیتی پسند اصفهان ۲
شرکت ملی حفاری اهواز ۱۰ - هیئت فوتبال قم ۳ Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.