به گزارش ایرنا، رضا ساعی روز پنجشنبه در نشست خبری قبل از بازی دو تیم گسترش فولاد تبریز و ذوب‌آهن اصفهان در جمع خبرنگاران افزود: خوشبختانه تیم گسترش فولاد در چند هفته اخیر نتایج خوبی گرفته و به وحدت تاکتیکی رسیده است.
وی خاطرنشان کرد: آنالیز خوبی از حریفان داشته‌ایم و بعد از بازی با پارس جنوبی تمرینات ریکاوری را برگزار کرده و تمرینات خوبی هم داشتیم انشاءالله فردا بازی تماشاگرپسندی را به نمایش می‌ گذاریم.
وی اظهارکرد: تیم فوتبال ذوب‌ آهن از لحاظ مدیریتی و فنی تیم خیلی خوبی بوده و امیدواریم با وجود حساسیت‌هایی که بازی فردا دارد، با یک بازی خوب نتیجه مورد نظرمان را کسب کنیم.
مربی تیم گسترش فولاد تبریز با اشاره به سابقه مربی گری کریمی در تیم ذوب آهن اظهار کرد: ما تدابیر و کارهایی که باید داشته باشیم را انجام دادیم و با توجه به اینکه آقای سرمربی گسترش قبلاً در ذوب‌آهن بوده است، صد درصد نتیجه خوبی کسب خواهیم کرد.
وی درخصوص غایبان تیم گسترش فولاد برای دیدار مقابل ذوب‌آهن، اعلام کرد: سامان نریمان‌ جهان را به‌ دلیل محرومیت در اختیار نداریم و نقی‌ زاده، خطیبی و تیموریان مصدومان ما هستند و کادر پزشکی تلاش می‌ کند که آنها را برای بازی فردا آماده کند.
رضا ساعی در مورد آندرانیک تیموریان گفت: تیموریان مصدومیت جزئی دارد و به ‌زودی به تیم برمی‌ گردد.
میگوئل تکسیرا مربی تیم ذوب آاهن نیز در این نشست افزود: قلعه ‌نویی دوست دارد تیمش تهاجمی بازی کند و این کار نیاز به زمان دارد و در حال نزدیک شدن به هدف تیم هستیم و سعی کردیم تیم را جمع کنیم و با تفکرات قلعه ‌نویی وضعیت را بهبود ببخشیم .
وی خاطرنشان کرد: ذوب ‌آهن یک باشگاه بزرگ است و همه چیز برای کار کردن مهیا است و همه باشگاه ‌ها تغییر و تحولی برای بهبود کار به‌ وجود می ‌آورند، مدیرعامل و سرمربی تیم هدفشان موفقیت تیم است و همیشه در این راه گام برمی ‌دارند .
وی در ادامه در مورد اینکه همزمانی این بازی با دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی باعث می شود تا فردا استقبال کمی از دیدار گسترش شود و آیا این به سود ذوب ‌آهن نیست،‌ اظهارکرد: اگر نظر من را بخواهید باید بگویم که من نگران بازی خودمان هستم و دوست داشتم این بازی پر از هوادار باشد، اما این دست ما نیست و بازیکنان و کادر فنی دوست دارند جایی که می ‌رویم پر از هوادار باشد.
به گزارش ایرنا، دیدار تیم های گسترش فولاد تبریز و ذوب آهن اصفهان ازهفته هفدهم لیگ برتر باشگاه های کشور فردا جمعه هشتم دی از ساعت 14 و 30 دقیقه در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز برگزار می شود.
تیم گسترش فولاد با کسب 23 امتیاز در رده هفتم و تیم ذوب آهن با 20 امتیاز در رده نهم جدول لیگ برتر جام خلیج فارس قرار دارند.
خبرنگار: آب بسته ع ** انتشار: انصاری
/3071/9853
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.