تیم‌ والیبال شهرداری تبریز در هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال سه بر یک در خانه مغلوب سایپا تهران شد.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال با انجام سه دیدار در شهرهای تهران، تبریز و ساری پیگیری شد که شهرداری تبریز در خانه مقابل سایپا مغلوب شد.
 
از ساعت ۱۶:۳۰ امروز (چهارشنبه) تیم رده دومی شهرداری تبریز در سالن شهید اقمی میزبان تیم رده چهارمی سایپا تهران بود که نارنجی پوشان دست به کار بزرگی زدند و موفق شدند با نتیجه سه بر یک شاگردان عادل بناکار را در خانه از پیش رو بردارند.
 
سایپا که پس از نشستن محمد شعبان بر نیمکت هدایت این تیم در همه دیدارها به پیروزی رسیده ست های بازی را با امتیاز های ۲۰-۲۵، ۲۱-۲۵، ۲۵-۱۸ و ۲۲-۲۵ به سود خود تمام کرد و انتقام شکست در دیدار رفت را نیز از حریف گرفت.
 
شهرداری تبریز هم که از آغاز دور برگشت بر نوار شکست قرار دارد و نشانی از تیم جنگنده دور رفت در آن دیده نمی شود با ۱۰ برد ۲۵ امتیاز است و در صورت پیروزی پیکان به رده سوم نزول می کند.
 
سایپا تهران هم با ۹ برد و ۲۷ امتیاز منتطر شکست پیکان و صعود به رده سوم است.
 
نتایج کامل بازی‌های امروز:
شهرداری تبریز 1 – سایپا 3
شمس 3 - شهرداری ارومیه 2
سارویه ساری 2 - خاتم اردکان 3
بانک سرمایه 3 - رعد پدافند کاشان صفر
کاله مازندران 3 - هاوش گنبدکاووس صفر
پیکان تهران - شهرداری ورامین (این بازی در جریان است) Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.