فرمانده انتظامی شهرستان عجب شیر از کشف 120 هزارنخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش تقریبی80 میلیون ریال خبرداد .
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، سرهنگ "رحمان عبدی" در تشریح این خبر گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق کالا ، ماموران یگان امداد  شهرستان حین گشت‌زنی به یک دستگاه خودروی سواری مشکوک و آن را متوقف کردند.
 
وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو تعداد 120هزار نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش تقریبی 80میلیون ریال کشف و راننده را دستگیر کردند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان عجب شیر با اشاره به اینکه برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس این شهرستان قرار دارد، از شهروندان خواست: هر گونه اخبار و اطلاعات خود را با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع ونیز تقدیر، پیشنهاد و انتقاد از عملکرد کارکنان نیروی انتظامی را با سامانه تلفنی 197 دفتر نظارت همگانی که به صورت شبانه روزی پاسخگوی آنها است در میان بگذارند.
 
 
کشف 2 کیلوگرم مواد مخدراز نوع تریاک در مرند
 
فرمانده انتظامی شهرستان مرند از اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده، دستگیری خرده فروشان و کشف 2کیلو و 20گرم مواد مخدر از نوع تریاک خبرداد .
 
به گزارش ایسنا، سرهنگ " کاظم دهقانی"در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان مرند در اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و در جهت مقابله با خرده فروشان مواد مخدر تعداد 50نفر معتاد تابلو و دو نفر خرده فروش دستگیر و مقدار دو کیلو و 20گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.
 
وی افزود: در این راستا یک دستگاه خودروی سواری توقیف و انواع آلات استعمال و ترازوی توزین مواد مخدر  کشف و ضبط شد.
 
این مقام انتظامی اضافه کرد: در عملیاتی دیگر نیز ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان در یکی از محله های شهر مرند، یک واحد کارگاه تولید پایپ را کشف کردند.
 
سرهنگ " دهقانی" با اشاره به اینکه در این خصوص نیزیک متهم دستگیر شد، از شهروندان درخواست کرد: هرگونه اخبار و اطلاعاتی در خصوص تهیه و توزیع، خرید و فروش مواد مخدر و یا سایر جرایم را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 در اختیار پلیس قرار دهند.
 
 
دستگیری باند سارقان خودرو در تبریز
فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از دستگیری شش نفر سارق حرفه ای خودرو و کشف 10 خودروی سرقتی و لوازم داخل خودرو خبر داد .
 
سرهنگ پاسدار "فرهنگ نوروزی" ، در تشریح این خبر گفت: ماموران کلانتری 20 پرواز با همکاری  یگان امداد تبریز در حین گشت زنی دو نفر معتاد را به همراه یک دستگاه خودروی پراید سرقتی دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.
 
وی افزود: با انجام تحقیقات و بازجویی های فنی و به کارگیری شیوه های پلیسی،متهمان در بازجویی های تخصصی به همدستی چهار نفر دیگر و تشکیل باند سرقت اعتراف کردند.
 
سرهنگ نوروزی تصریح کرد: با اعتراف متهمان و شناسایی محل اختفاء سایر متهمان و کسب مجوز قضایی چهار نفر از همدستان دیگر نیز دستگیر و تعداد 9 دستگاه خودروی سرقتی  به همراه لوازم داخل خودرو کشف و به کلانتری دلالت شدند.
 
این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی، به همراه خودروهای سرقتی و لوازم کشف شده، جهت بررسی تخصصی به پلیس آگاهی استان معرفی شدند.
 
فرمانده انتظامی تبریز با بیان اینکه پلیس تمام تلاش خود را برای برقراری امنیت با افزایش گشتهای پنهان و آشکار و حضور پررنگ ماموران در تمام معابر اصلی سطح شهر به کار گرفته است، گفت: در این خصوص از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد و شهروندان نیز جهت پیشگیری از سرقت خودرو بایستی از تجهیزات ایمنی اعم از قفل فرمان،قفل پدال و پارکینگ استفاده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به پلیس 110 اعلام کنند.
 
 
کشف کالای قاچاق پنج میلیاردی درشبستر
 
فرمانده انتظامی شهرستان شبستر از کشف مقادیر زیادی کالای قاچاق به ارزش 5 میلیارد ریال خبر داد .
 
سرهنگ "سیاوش علی فام" در تشریح این خبر گفت: طرح  مبارزه با قاچاق کالا و ارز با به کارگیری حداکثر توان و کلیه امکانات یگان های انتظامی شهرستان شبستر اجرا شد.
 
وی افزود: در این طرح ماموران پلیس آگاهی حین کنترل خودروهای عبوری، 4 خودرو سواری را متوقف و در بازرسی از آنها مقدار 350 کیلو خشکبار، 400 کیلو شکلات صبحانه و هزار و 200 ثوپ البسه قاچاق کشف کردند.
 
 سرهنگ علی فام، ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده را برابر نظر کارشناسان 5 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در این راستا 4 نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان شبستر در پایان با بیان اینکه مبارزه با قاچاق کالا و ارز یکی از اولویت های اصلی پلیس است از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا و ارز مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.
 
 
کشف بیش از4 کیلو گرم مواد مخدر از نوع هروئین در هریس
 
فرمانده انتظامی شهرستان هریس از کشف 4 کیلو و 40 گرم مواد مخدر از نوع هروئین با دستگیری سه نفر توزیع کننده و توقیف دو دستگاه خودرو در این رابطه خبر داد .
 
 
سرهنگ "ستار داداشی " در تشریح این خبر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی و در پی گزارش واصله از پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل مبنی بر حمل محموله مواد مخدر در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان هریس قرار گرفت.
 
وی افزود: ماموران انتظامی این شهرستان با هماهنگی مقام قضایی، در یک عملیات هماهنگ با همکاری ماموران انتظامی شهرستان اهر به محور مواصلاتی اعزام و پس از چندین ساعت تعقیب و مراقبت و اقدامات پلیسی، خودروی حامل را که در یکی از محورهای مواصلاتی در حال حمل مواد مخدر بود، شناسایی و متوقف و در بازرسی از آن مقدار 4 کیلو و 40 گرم مواد مخدر با لفافه از نوع هروئین را که به طرز ماهرانه ای در داخل خودرو  جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند.
 
سرهنگ داداشی تصریح کرد: در این راستا سه نفر متهم دستگیر و دو دستگاه خودرو توقیف و متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان هریس با بیان اینکه یکی از ماموریت های مهم پلیس، مبارزه با هرگونه حمل، نگهداری، خرید و فروش و قاچاق مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز جامعه است خاطرنشان کرد: پلیس با شماره تلفن 110 آماده دریافت اخبار و اطلاعات مردمی و همکاری مردم در زمینه برخورد قاطع با فروشندگان مواد مخدر می باشد.
 
 
محموله خشکبار قاچاق به مقصد نرسید
 
فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از کشف محموله خشکبار قاچاق به ارزش یک میلیارد و 400 میلیون ریال و دستگیری دو نفر در این رابطه خبر داد .
 
سرهنگ "رضا اصلانی فر" ‌گفت: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودروهای عبوری  به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.
 
وی افزود: در بازرسی از کامیون توقیفی، 4 تن و 500 کیلوگرم تخمه کدو، یک تن و 500 کیلوگرم مغز گردو و بادام هندی جمعا به مقدار 6 تن آجیل قاچاق کشف و 2 نفر در این راستا دستگیر  شدند.
 این مقام انتظامی ارزش ریالی محموله خشکبار قاچاق کشف شده را یک میلیارد و 400 میلیون ریال برابر نظر کارشناسان اعلام کرد و گفت: در این راستا 2  متهم دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

  کشف گوشی های تلفن همراه قاچاق میلیاردی در مرند



فرمانده انتظامی مرند از کشف تعداد 168 دستگاه گوشی تلفن همراه قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال خبر داد .
  سرهنگ " کاظم دهقانی" در تشریح این خبر گفت: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز در اجرای طرح کنترل و بازرسی از اصناف موبایل فروشی با همکاری بازرسان اداره صنعت و معدن، تعداد 168 دستگاه گوشی تلفن همراه قاچاق را کشف کردند .


وی افزود: همه گوشی های قاچاق کشف شده از 4 باب مغازه موبایل فروشی فاقد طرح رجیستری و مدارک گمرکی بوده و ارزش ریالی گوشی های مکشوفه برابر نظر کارشناسان یک میلیارد ریال می باشد .


سرهنگ " دهقانی" با اشاره به اینکه در این خصوص پرونده تشکیل و به همراه 4 نفر متهم به مراجع قضائی ارسال شد، از شهروندان درخواست کرد: هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص قاچاق کالا و اقلام ممنوعه را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 در اختیار پلیس قرار دهند.
 
انهدام باند مواد مخدر در مراغه



فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از انهدام باند مواد مخدر خبر داد و گفت: در این عملیات سه قاچاقچی دستگیر و 8 کیلو و 500 گرم انواع مواد مخدر کشف شد .



سرهنگ پاسدار"رضا اصلانی فر "در تشریح این خبر افزود :در اجرای طرح تشدید مبارزه با توزیع کنندگان مواد مخدر ،ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدرشهرستان مراغه در یک عملیات موفق و با تحقیقات فنی و پلیسی از فعالیت افرادی که در زمینه قاچاق مواد مخدر فعالیت می کردند مطلع و موضوع در دستور کار قرار گرفت.


وی اظهار کرد: با شناسایی کامل مسیر عبور سوداگران مرگ و نوع خودرو آنها با هماهنگی های لازم ، تیم ویژه در محدوده شهرستان وارد عمل شدند.


فرمانده انتظامی شهرستان مراغه ادامه داد: در یک عملیات غافلگیرانه ماموران سه نفر قاچاقچی مواد مخدر را دستگیر و در بازرسی از خودرو مربوطه 8 کیلو و 500گرم انواع مواد مخدر کشف شد.


 این مقام انتظامی با بیان اینکه در این عملیات 9 خودرو و موتورسیکلت توقیف شدند و 10 عدد ترازو مواد مخدر ، 5 عدد وافور ،6 عدد پایپ گفت: 58 نفر معتاد تابلو نیز جمع آوری و به کمپ های اعتیاد معرفی شدند .


سرهنگ اصلانی فر با اشاره به معرفی متهمین به مرجع قضائی از  مبارزه مستمر با سوداگران مرگ خبر داد و به عموم مردم توصیه کرد: در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت قاچاقچیان مواد مخدر مراتب را با مرکز فوریت های پلیسی 110 در میان بگذارند.
 
 
بهره مندی 948 نفر از خدمات مرکز مشاوره آرامش پلیس آذربایجان شرقی



معاون اجتماعی استان از حضور 948 نفر از شهروندان در مرکز مشاوره آرامش پلیس استان در فصل پائیز امسال خبر داد .


  پلیس سرهنگ "علی اسمعیل پور" در تشریح این خبر اظهار داشت: مرکز مشاوره آرامش پلیس استان در خیابان صائب تبریز در معاونت اجتماعی استان مستقر بوده و بصورت رایگان برای شهروندان خدمات مشاوره ارائه می دهد.


وی افزود: در سه ماهه سوم سالجاری تعداد 948 نفر از شهروندان با حضور در این مرکز مشاوره از خدمات این مرکز بهره مند شدند.


این مقام انتظامی تصریح کرد:در کنار مشاوران رسمی، مشاوران پلیس افتخاری نیز همکاری دارند که مشاوران افتخاری هم در این مرکز و هم در جوامع هدف از قبیل مدارس،مساجد و دانشگاه ها به والدین و جوانان خدمات مشاوره ای ارائه می دهند.


معاون اجتماعی در پایان با بیان اینکه خدمات مشاوره ای در این مرکز کاملا" رایگان می باشد،از شهروندان درخواست کرد: با توجه به شرایط جامعه و آسیب های اجتماعی از خدمات مشاوره ای غافل نباشند و خود را با استفاده مشاوره های صحیح و علمی در برابر مشکلات و آسیب ها بیمه نمایند.
 
 
کشف 51 کیلوگرم مواد مخدر در یک عملیات مشترک



فرمانده انتظامی شهرستان چاراویماق از کشف 51 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در یک عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر چاراویماق و سنندج خبر داد .



"سرهنگ عباس زنده گل تپه" در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر چاراویماق پس از کسب اطلاع از فعالیت یک قاچاقچی سابقه دار  و فروشنده مواد مخدر در سطح شهرستان، شناسایی و دستگیری فرد مورد نظر در دستور کار قرار گرفت.


وی در ادامه افزود: در تحقیقات فنی و تخصصی پلیس مشخص شده  قاچاقچی ذکر شده بصورت کلان از استان های شرق کشور مواد مخدر را تهیه و با یک دستگاه خودروی پژو 405 به استان آذربایجان شرقی انتقال می دهد.


سرهنگ گل تپه با بیان اینکه خودروی قاچاقچی در یکی از محورهای مواصلاتی استان کردستان شناسایی شد،گفت:با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سنندج خودرو توقیف و در بازرسی از آن مقدار 51 کیلوگرم تریاک که بطرز ماهرانه در داخل کپسول سی ان جی جاسازی شده بود کشف شد.


فرمانده انتظامی چاراویماق با اشاره به اینکه در این عملیات مشترک تعداد 4 نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده قضایی تحویل مقام قضایی شدند،تاکیدکرد: نظارت و کنترل رفتارهای فرزندان سدی محکم در برابر آسیب های اجتماعی و اعتیاد بوده و پلیس در مبارزه با سوداگران مرگ مصمم است.
 
 
کشف محموله پارچه قاچاق در اسکو



فرمانده انتظامی شهرستان اسکو از کشف محموله پارچه قاچاق به ارزش 150 میلیون ریال در اسکو و توقیف یک دستگاه خودرو و دستگیری یک نفر در این زمینه خبر داد .



  سرگرد "محمد نعمتی" در تشریح این خبر گفت : در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در پی  کسب خبری  مبنی بر حمل بار قاچاق توسط یک دستگاه خودرو ، اکیپی از ماموران کلانتری ایلخچی به سرپرستی رئیس کلانتری خودروی مورد نظر را شناسائی و  متوقف کردند.


وی ادامه داد : ماموران در بازرسی از خودرو 15 طاقه بزرگ پارچه قاچاق خارجی به ارزش تقریبی بیش ار 150 میلیون ریال کشف و در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و خودروی مورد نظر روانه پارکینگ شد.
این مقام انتظامی در پایان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده جهت رسیدگی به مراجع قضائی معرفی شد ، افزود: برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس این شهرستان قرار دارد و از شهروندان انتظار داریم در صورت مشاهده یا اطلاع از موارد مشکوک ، بلافاصله مراتب را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.
 
 
دستگیری اراذل و اوباش در کمتر از 48 ساعت در تبریز
فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از دستگیری 5 نفر اراذل و اوباش توسط ماموران کلانتری 12 عباسی در کمتر از 48 ساعت خبر داد .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ پاسدار"فرهنگ نوروزی" در تشریح این خبر گفت: در پی گزارشات واصله مردمی مبنی بر حضور تعدادی افراد لاابالی در یکی از محلات تبریز که به عربده کشی ، قمه کشی و ایجاد فضای نا امن ، دزدی، شرب خمر علنی و به مردم  حمله می کردند، دستگیری این افراد بصورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری 12 عباسی قرار گرفت.
وی در ادامه افزود: با انجام اقدامات فنی و تخصصی و شناسایی محل حضور این افراد با شگردهای خاص پلیسی 5 نفر از اراذل و اوباش در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.
این مقام انتظامی تصریح کرد:در بازرسی از محل اختفای متهمان دستگیر شده تعدادی آلات و ادوات جرم از جمله خنجر و قمه کشف شد.
فرمانده انتظامی تبریز در پایان با بیان اینکه متهمان دستگیر شده با قرار مناسب راهی زندان شدند، تاکید کرد: پلیس در خصوص امنیت و آرامش افراد جامعه با کسی تعارف و مماشات نداشته و با مخلان نظم و امنیت جامعه برخورد قانونی و سخت خواهد کرد.
 
 
کشف دوکیلوگرم تریاک در تبریز
فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از کشف دوکیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک توسط ماموران کلانتری 12 عباسی خبر داد .
  سرهنگ پاسدار "فرهنگ نوروزی"در تشریح این خبر، گفت: برابر اخبار واصله مبنی بر اینکه شخصی با هویت نامعلوم قصد انتقال محموله مواد مخدر در داخل کوله پشتی از یکی از استان های مرکزی  به تبریز را داشت موضوع در دستورکار ماموران کلانتری 12 عباسی تبریز قرار گرفت.
وی افزود: ماموران کلانتری 12 تبریز پس از بررسی صحت و سقم موضوع و پس از تعقیب و مراقبت به صورت نامحسوس فرد مورد نظر را مشاهده،فرد مظنون به محض رویت ماموران با انداختن کوله پشتی به زمین از محل متواری می گردد.
سرهنگ "نوروزی" تصریح کرد: ماموران کلانتری در بازرسی از داخل کوله پشتی موفق به کشف مقدار دوکیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک می شوند و متهم با استفاده از تاریکی شب متواری می شود.
این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در این خصوص مواد مکشوفه پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل و بررسی تخصصی تحویل پلیس مبارزه با مواد مخدر استان شد.
فرمانده انتظامی شهرستان تبریز در پایان با بیان اینکه پلیس اجازه جولان به قاچاقچیان موادمخدر  را نمی دهد، از مردم خواست در صورت اطلاع و مشاهده هرگونه رفتارهای مشکوک مراتب را به پلیس 110 اطلاع دهند.
 
محموله خشکبار قاچاق در مراغه توقیف شد



فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از توقیف محموله خشکبار قاچاق به ارزش 6 میلیارد و 700 میلیون ریال و دستگیری 3 نفر در این رابطه خبر داد .



سرهنگ پاسدار "رضا اصلانی فر" ‌در تشریح این خبر گفت: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون که در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان در حرکت بود، مشکوک و آن را متوقف کردند.


وی افزود: در بازرسی از کامیون توقیفی، مقدار 16 تن مغز گردو، بادام و نیز تعداد هزار ثوب البسه قاچاق کشف و 3 نفر قاچاقچی نیز دستگیر شدند.


این مقام انتظامی برابر اعلام کارشناسان ارزش کالای مکشوفه را 6 میلیارد و 700 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.


فرمانده انتظامی مراغه در پایان با بیان اینکه مبارزه با قاچاق کالا و ارز یکی از اولویت های پلیس است تصریح کرد: شهروندان می توانند در صورت اطلاع از قاچاق کالا و ارز مراتب را با شماره 110 به پلیس اطلاع دهند.
 
 
اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان سراب



فرمانده انتظامی شهرستان سراب از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و دستگیری 40 نفر خرده فروش مواد مخدر و سارق در این شهرستان خبر داد .



سرهنگ "توحید فارسی "در تشریح این خبر گفت: با هدف ارتقای احساس امنیت و آرامش عمومی پایدار در سطح شهر، طرح پیشگیری از سرقت با بهره گیری حداکثری از امکانات و هدفمندسازی گشت های انتظامی اجرا شد.


فرمانده انتظامی شهرستان سراب بیان داشت: در این طرح،ماموران با کشف 15 فقره سرقت ، 13 نفر سارق را شناسایی و دستگیر کردند.


سرهنگ "فارسی " در ادامه گفت: ماموران کلانتری و پلیس راهنمایی و رانندگی، 187 دستگاه موتورسیکلت و خودرو متخلف را توقیف و به پارکینگ انتقال دادند.


 این مقام انتظامی اضافه کرد :در طول اجرای طرح ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر ضمن دستگیری 27 نفر از خرده فروشان مواد مخدر ،مقادیری موادمخدر از آنان کشف و متهمان پس از تشکیل پرونده ،تحویل مراجع قضایی شدند.


فرمانده انتظامی شهرستان سراب در پایان ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی، از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه با تلفن فوریت های پلیسی 110 تماس و مراتب را در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهند.
 
 
کشف بیش از 12 هزار عدد انواع قرص های خارجی غیرمجاز در اهر



فرمانده انتظامی شهرستان اهر از کشف بیش از 12 هزارعدد انواع قرص های خارجی غیرمجاز خبر داد .



سرهنگ "یونس منفرد"  اظهار داشت: در راستای اجرای طرح نظارت بر صنوف و در پی کسب خبری مبنی بر فروش قرص های غیر مجاز توسط افرادی در شهرستان ، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.


این مقام انتظامی تصریح کرد : با انجام اقدامات فنی پلیسی محل دپو و خرید و فروش قرص های غیر مجاز شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از آنها تعداد 12هزار و سیصد عدد قرص های غیر مجاز کشف و ضبط شد.


وی افزود : در این رابطه دو نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شدند.


فرمانده انتظامی اهر در پایان خاطرنشان کرد: در جهت تداوم برنامه های کنترلی و نظارتی پلیس، شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق شماره تلفن 110 به فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند.
 
 
دستگیری سارقان احشام در هشترود



فرمانده انتظامی شهرستان هشترود از دستگیری دو نفر سارق احشام در شهرستان هشترود خبر داد .



سرهنگ "محمدتقی سلطانی " در تشریح این خبر گفت :در پی وصول شکایت فردی مبنی بر وقوع سرقت احشام در یکی از روستاهای شهرستان ، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت .


وی در ادامه افزود : ماموران در تحقیقات و بررسی های اولیه موفق شدند سرنخ هایی از سرقت را کشف و دو نفر سارق را شناسایی کنند.


 سرهنگ سلطانی تصریح کرد: با اطمینان از دست داشتن این سارقان در این سرقت  ، سارقان دستگیر  و طی تحقیق و بازجویی به عمل آمده ابتدا منکر سرقت بودند ، اما پس مواجه با ادله ومستندات پلیس به ناچار لب به اعتراف شده و 3 راس گوسفند سرقتی از آنان کشف شد.


فرمانده انتظامی  با بیان اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند و از شهروندان درخواست کرد: در صورت بروز هر گونه جرائم مراتب را به پلیس فوریتهای110 اعلام نمایند.
 
 
کشف گوشی های تلفن همراه قاچاق در تبریز



رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از کشف 68 دستگاه گوشی تلفن همراه قاچاق به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون ریال خبر داد .



سرهنگ "صابر عباس زاده" در تشریح این خبر گفت: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز در حین گشت زنی در شهر تبریز به یک دستگاه موتور سیکلت مشکوک و آن را متوقف کردند.


وی افزود: در بازرسی از بار موتور سیکلت توقیفی، تعداد 68 دستگاه گوشی تلفن همراه قاچاق که فاقد هرگونه مدارک گمرکی بود،کشف شد  .


این مقام انتظامی با بیان اینکه ارزش ریالی گوشی های کشف شده، یک میلیارد و 200 میلیون ریال برآورد شده است گفت: در این راستا دو متهم دستگیر و به مراجع قضائی تحویل شدند.


رئیس پلیس آگاهی استان در پایان عزم پلیس را در امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز جدی خواند و از شهروندان درخواست کرد: هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص قاچاق کالا و اقلام ممنوعه را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 در اختیار پلیس قرار دهند.
    کشف محموله قاچاق میلیاردی در ملکان

فرمانده انتظامی شهرستان ملکان از کشف بیش از 61هزارنخ سیگار قاچاق، و اقلام ممنوعه به ارزش یک میلیارد و 100 میلیون ریال درملکان خبر داد .
سرهنگ "سهراب شفقی" گفت: ماموران یگان امداد درحین گشت زنی به دو دستگاه خودرو سواری که در یکی از محور مواصلاتی در حرکت بود، مشکوک و آنها را متوقف می کنند.
وی با اشاره به اینکه در بازرسی از خودروهای توقیفی، 61 هزار و 160 نخ سیگار قاچاق و مقادیر قابل توجهی اقلام ممنوعه کشف شد، افزود: برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای مکشوفه یک میلیارد و 100 میلیون ریال برآورد شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان ملکان با اشاره به اینکه در این راستا دو نفر متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد، تصریح کرد: تشدید مبارزه با قاچاق کالا محوری ترین برنامه نیروی انتظامی به شمار می آید و این مهم در تحقق مسیر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال بسیار کارگشا است .
 
پلمب 5 واحد صنفی متخلف در مرند 



فرمانده انتظامی شهرستان "مرند" از اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بر اصناف و پلمب 5 واحد صنفی متخلف خبر داد .



سرهنگ "کاظم دهقانی" با تأکید بر اینکه ارتقاء امنیت اخلاقی در جامعه اصناف و پیشگیری از تخلفات صنفی در مجموعه فرماندهی انتظامی "مرند" با جدیت پیگیری و میزان پایبندی اصناف به قوانین ابلاغی بصورت مستمر رصد می شود؛ اظهار داشت: در این رابطه مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی با طرح تشدید کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی را در شهر یامچی و روستاهای اطراف اجرا کردند.


وی افزود: در این طرح مأموران طی ارزیابی های صورت گرفته به متصدیان تعدادی از قهوه خانه ها تذکر کتبی مبنی بر رعایت قوانین و مقرات اماکن عمومی صادر و 5 واحد صنفی بعلت عدم رعایت مقررات و قوانین تا اطلاع ثانوی پلمب شدند.


فرمانده انتظامی شهرستان "مرند" با اشاره به اینکه با صنوف وابسته و قهوه خانه هایی که محل تجمع برخی افراد بیکار و لاابالی بوده و موجب نارضایتی مردم باشند برخورد قانونی خواهد شد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این زمینه مراتب را به پلیس 110 اطلاع دهند.


 
کشف 60 میلیارد اموال مسروقه در بستان آباد



فرمانده انتظامی شهرستان بستان آباد از دستگیری اعضای باند 6 نفره سارقان و کشف 60 میلیارد ریال اموال مسروقه خبر داد .



سرهنگ "محمد جلیلیان" اظهارکرد: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام، منزل و اماکن خصوصی در شهرستان بستان آباد، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت .


وی افزود: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی، 2 نفر سارق که به وسیله یک دستگاه وانت نیسان سرقتی، اقدام به سرقت احشام از چند روستای این شهرستان و شهرستان های همجوار می کردند، دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.


این مقام انتظامی تصریح کرد: افراد دستگیر شده در بازجویی های تخصصی پلیس به همدستی دو نفر دیگر اعتراف کردند که در یک عملیات غافلگیرانه آنان به همراه 2 مالخر نیز دستگیر شدند.


سرهنگ جلیلیان با اشاره به شناسایی و دستگیری 6 نفر در این زمینه بیان داشت: افراد دستگیر شده در بازجویی های تخصصی پلیس به سرقت 60 میلیارد ریال اموال مسروقه از قبیل احشام، طلاجات، چندین دستگاه خودرو و موتورسیکلت، سیم وکابل، موتوربرق، لوازم منزل و اماکن خصوصی اعتراف کردند.


وی از دستگیری مالخران اموال مسروقه نیز خبر داد و گفت: در این رابطه پرونده تشکیل و همه متهمان برای انجام اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل شدند.
 
کشف محموله 800میلیون ریالی کالای قاچاق در عجب شیر  



فرمانده انتظامی شهرستان عجب شیر از کشف تعداد 539 عدد تجهیزات الکترونیکی غیر مجاز به ارزش تقریبی800 میلیون ریال خبرداد .


سرهنگ "رحمان عبدی" در تشریح این خبرگفت : در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق کالا ، ماموران یگان امداد شهرستان حین گشت‌زنی به یک دستگاه خودروی پژو 405 مشکوک و آنرا  متوقف کردند.


وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو، تعداد 539 عدد تجهیزات الکترونیکی غیر مجاز به ارزش تقریبی 800 میلیون ریال کشف کردند.


فرمانده انتظامی شهرستان عجب شیر درپایان از شهروندان خواست: هر گونه اخبار و اطلاعات خود را با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع ونیز تقدیر، پیشنهاد و انتقاد از عملکرد کارکنان نیروی انتظامی را با سامانه تلفنی (197) دفتر نظارت همگانی که به صورت شبانه روزی پاسخگوی آنها است در میان بگذارند.
 
 
انبار دپوی لوازم خانگی قاچاق دراسکو لو رفت



فرمانده انتظامی شهرستان اسکو از کشف مقادیری لوازم خانگی قاچاق خارجی به ارزش یک میلیارد و 600 میلیون ریال و دستگیری 4 نفر در این زمینه خبر داد .



سرگرد "محمد نعمتی" در تشریح این خبر گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در پی  کسب خبری مبنی بر نگهداری انواع کالای قاچاق در یک انبار در شهر جدید سهند، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.


وی افزود: پس از بررسی و انجام اقدامات فنی و تخصصی و اطمینان از صحت آن با هماهنگی مقام قضائی انبار شناسایی و ماموران به محل شناسایی شده اعزام شدند.


این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از داخل انبار موفق شدند 25 نوع لوازم خانگی قاچاق خارجی از جمله جاروبرقی، تلویزیون LED ، آبمیوه گیری و ... را به ارزش یک میلیارد و 600 میلیون ریال کشف و 4 نفر را در این زمینه دستگیر کنند.


این مقام انتظامی در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای رسیدگی به مراجع قضائی معرفی شدند، افزود: در راستای حمایت از اقتصاد ملی و تولیدات داخلی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز، برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان انتظار داریم در صورت مشاهده یا اطلاع از موارد مشکوک، بلافاصله مراتب را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند .
 
 
کشف محموله سیگار قاچاق در اسکو



فرمانده انتظامی شهرستان اسکو از کشف 21 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش تقریبی30 میلیون ریال خبر داد .


سرگرد "محمد نعمتی " در تشریح این خبر گفت : ماموران گشت کلانتری 12 سهند در حین گشت زنی به یک دستگاه خودروی سواری مشکوک و جهت بررسی بیشتر خودرو مورد نظر را متوقف کردند.


وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو تعداد 21 هزار نخ سیگار خارجی با مارک های مختلف به ارزش تقریبی 30 میلیون ریال که در داخل خودرو به صورت ماهرانه ای جاسازی شده بود را کشف و خودروی حامل بار قاچاق را توقیف و یک نفر را در این زمینه دستگیر کردند.


فرمانده انتظامی شهرستان اسکو  با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده ، جهت رسیدگی به مراجع قضائی معرفی شد ، افزود : برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس این شهرستان قرار دارد ، و ازشهروندان انتظار داریم هر گونه اخبار و اطلاعات خود را با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع و نیز تقدیر ، پیشنهاد و انتقاد از عملکرد کارکنان نیروی انتظامی را با سامانه تلفنی (197) دفتر نظارت همگانی که به صورت شبانه روزی پاسخگوی آنها است در میان بگذارند.
 
 
 
کشف شکلات قاچاق 6 میلیاردی درشبستر

فرمانده انتظامی شهرستان شبستر از کشف بیش از 3 تن شکلات قاچاق به ارزش 6 میلیارد ریال خبر داد .

سرهنگ "سیاوش علی فام"  در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر حمل و انتقال مواد خوراکی قاچاق توسط یک دستگاه کامیونت در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان، شناسایی و توقیف آن در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی کامیونت مورد نظر را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه متوقف و در بازرسی از آن مقدار 3 تن شکلات قاچاق کشف کردند.

سرهنگ علی فام با بیان اینکه، کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را 6 میلیارد ریال اعلام کردند، تصریح کرد: در این راستا یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی، برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

این مقام انتظامی در پایان از شهروندان درخواست کرد؛ در صورت مشاهده و توزیع هرگونه کالای قاچاق توسط افراد فرصت طلب و سودجو، موضوع را از طریق تلفن فوریت های 110 به پلیس اطلاع دهند.
 
کشف محموله 50 میلیون ریالی کالای قاچاق در اسکو



فرمانده انتظامی شهرستان اسکو از کشف تعداد 60 قلم انواع لوازم خانگی قاچاق خارجی به ارزش تقریبی50 میلیون ریال خبرداد .



  سرگرد "محمد نعمتی" در تشریح این خبرگفت : در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق کالا ، ماموران کلانتری بخش ایلخچی در حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی پژو 405 مشکوک و آنرا  متوقف کردند.


وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو، تعداد 60 قلم انواع لوازم خانگی قاچاق خارجی به ارزش تقریبی 50 میلیون ریال کشف و یک نفر را در این زمینه دستگیر و خودروی حامل بار قاچاق نیز توقیف شد.


فرمانده انتظامی شهرستان اسکو در پایان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده جهت رسیدگی به مراجع قضائی معرفی شد ، افزود: در راستای حمایت از اقتصاد ملی و تولیدات داخلی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس این شهرستان قرار دارد و از شهروندان انتظار داریم در صورت مشاهده یا اطلاع از موارد مشکوک ، بلافاصله مراتب را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.هر گونه اخبار و اطلاعات خود را با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع ونیز تقدیر، پیشنهاد و انتقاد از عملکرد کارکنان نیروی انتظامی را با سامانه تلفنی (197) دفتر نظارت همگانی که به صورت شبانه روزی پاسخگوی آنها است در میان بگذارند.
 
 

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.