فرمانده سپاه عاشورا گفت: اصلی‌ترین سلاح و انگیزه رزمندگانی که هزاران کیلومتر در فراسوی مرزهای کشورمان جان خود را در راه دفاع از انقلاب اسلامی ایران سپر کردند "ایمان، اعتقادات قلبی و جهاد همه جانبه" در مقابل جبهه‌ی استکبار جهانی بود.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، سردار غلامعسگر کریمیان در جشن بزرگ پیروزی جبهه‌ی مقاومت اسلامی با تاکید بر اینکه وحدت و انسجام حول محور ولی امر زمان از مولفه‌های اساسی تشکیل جبهه‌ی قدرتمند مقاومت اسلامی و همچنین تقویت انقلاب اسلامی در مقابل دشمن است، تاکید کرد: ایمان و اعتقادات دینی مولفه‌‌ای دیگر برای تقویت جبهه‌ی انقلاب اسلامی و تربیت رزمندگانی مقاوم در مقابل دشمنان بود.
 
وی اظهار کرد: با وجود هجمه‌های گسترده دشمن در عرصه نبرد نرم، مردم ایران و به ویژه جوانان توانستند با تمسک به سیره‌ی اهل بیت(ع) و با شناخت راه شهدای والامقام و همچنین حضور عملی در عرصه‌های جهاد با نفس و جهاد با دشمن در دفاع از انقلاب اسلامی نقش خوبی را ایفا کنند.
 
فرمانده سپاه عاشورا یکی دیگر از مولفه‌های پیروزی جبهه‌ی مقاومت اسلامی را وحدت بین مسلمین جهان و تحقق تشکیل بسیج جهانی اسلام است دانست و خاطرنشان کرد: از علل ضعف دشمنان در مقابل جبهه مقاومت اسلامی این بود که هدف این جبهه "حق‌خواهی و عدالت طلبی" بود اما هدف دشمنان برآورده کردن خواسته‌های شیطانی اربابان خود "آمریکا" بود.
 
وی با تاکید بر اینکه طلب حق و صحبت از توحید و عدالت، وظیفه امروز ما است، یادآور شد: وظیفه‌ی ما دفاع از طریق شهدا و داشتن روحیه حق‌خواهی، عدالت‌طلبی، مطالبه‌گری و گفتمان‌سازی است.
 
سردار کریمیان با تاکید بر اینکه حول محور ولایت در راستای رسیدن به توحید و عدالت تلاش می‌کنیم، خاطرنشان کرد: هرگز مذاکره‌ای در رابطه با توان نیروهای مسلح به ویژه "توان موشکی" انجام نخواهیم داد و با جهد و کوشش در مسیر تولید و را‌ه‌اندازی نهضت نرم‌افزاری و تولید علم در مقابل دشمن ایستادگی خواهیم کرد.
 
گفتنی است، جشن بزرگ پیروزی جبهه مقاومت در آمفی‌تئاتر مصلای امام‌خمینی(ره) تبریز به همت سپاه ناحیه غدیر تبریز برگزار و در پایان از خانواده شهدای مدافع حرم استان تجلیل شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.