سید رضا رهنمای توحیدی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، تداوم گازرسانی به روستاها را به‌عنوان یکی از اهداف این شرکت برشمرد.
وی با اشاره به اینکه در این مدت 20 هزار و 125 مشترک به جمع مشترکین شهری و روستایی گاز طبیعی استان افزوده شده است، اعلام کرد: تعداد مشترکین شهری و روستایی استان به بیش از یک میلیون و 498 هزار مشترک رسیده است.
وی با اشاره به اجرای 491 کیلومتر شبکه گذاری در استان در ابتدای 100 روزه دولت دوازدهم، گفت: طول شبکه گذاری اجرا شده در استان تا زمان حاضر به 19هزار و 710کیلومتر رسیده است.
وی اعلام کرد: 100 درصد خانوارهای شهری و بیش از 92 درصدخانوارهای روستایی استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.
مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان شرقی با اشاره به نقش بخش صنعتی به عنوان موتور محرکه تولید و اقتصاد و اشتغالزایی در استان، گفت: تحت پوشش قرار گرفتن 7192 مشترک صنعتی و 44 شهرک صنعتی حاکی از توسعه روزافزون شبکه گازرسانی در این بخش است.
توحیدی با اشاره به شناسایی 380 واحد صنعتی که در حال حاضر سوخت مایع مصرف می کنند، گفت: عملیات نزدیک رسانی به این صنایع به منظور بهره مندی از انرژی پاک در دستور کار این شرکت است.
به گزارش ایرنا، بر اساس سیاست های تدوین شده قرار است تمام روستاهای بالای 20 خانوار یا دارای بیش از 100 نفر جمعیت در آذربایجان‌شرقی، تا پایان سال 96 از نعمت گاز طبیعی برخوردار ‌شوند.
آذربایجان‌شرقی دارای 2712 روستاست که 1950 روستا از این تعداد بالای 20 خانوار است.
خبرنگار: پرویز انصاری ** انتشار: رستگار
3071/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.