مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی از نمایش تیمش مقابل استقلال خوزستان ابراز رضایت کرد.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، امید عالیشاه، بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی پس از برتری سه گله مقابله استقلال خوزستان اظهار کرد: با توجه به بازیکنانی که به تیم اضافه شدند نمایش خوبی ارائه دادیم. چند هفته‌ای طول می‌کشد که با یکدیگر هماهنگ شویم که خدا را شکر هماهنگی ما در این بازی افزایش یافت. موقعیت‌های زیادی از دست دادیم اما مهم سه امتیاز بود که آن را به دست آوردیم.

او درباره گلزنی‌اش در نخستین بازی در لیگ برتر پس از مدت‌ها دوری گفت: خدا را شکر می‌کنم زیرا پس از مشکلاتی که برایم به وجود آمده بود تحت فشار بودم. هم من این فشار را حس می‌کردم و هم احمد نوراللهی که امیدوارم مشکل نوراللهی نیز زودتر حل شود. مسوولان کمک کنند تا تکلیف نوراللهی مشخص شود. او بلاتکلیف است و وضعیتش مشخص نیست و این قضیه بیش‌ترین آسیب را به این بازیکن خواهد زد.

عالیشاه اضافه کرد: چنین اتفاقاتی به سرمایه‌های این مملکت آسیب خواهد زد. امیدوارم برای هیچ بازیکنی چنین اتفاقاتی نیفتد و بازیکنان بتوانند با سلامت و روح و روان سالم به کار خود ادامه دهند.

مهاجم تراکتور درباره انگیزه‌اش برابر استقلال خوزستان گفت:‌من سعی می‌کنم در هر بازی تمام توانم را برای تیمم خرج کنم و تمام تلاشم را می‌کنم که برای تراکتورسازی تاثیرگذار باشم.

او درباره اضافه شدن چند بازیکن به فهرست تراکتورسازان نیز اذعان کرد: محرومیت نقل و انتقالات به تراکتورسازی آسیب زد اما بیش‌ترین آسیب را من و نوراللهی خوردیم. مطمئنا الان این محرومیت به اتمام رسیده و باعث می‌شود که ما عملکرد بهتری داشته باشیم.

مهاجم پیشین پرسپولیس درباره رویارویی برابر این  تیم در هفته آینده نیز تصریح کرد: امیدوارم بازی خوبی باشد. من ارادت خاصی به هواداران پرسپولیس دارم اما هر بازیکنی تلاش می‌کند در زمین بازی برای تیمش تاثیرگذار باشد و من نیز می‌خواهم برای موفقیت تراکتورسازی تلاش کنم.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.