سردار سرتیپ دوم پاسدار غلام عسکر کریمیان روز یکشنبه در آئین جشن پیروزی مقاومت در تالار اجتماعات مصلای اعظم امام خمینی (ره) تبریز، افزود: این پیروزی به برکت خون شهدا و رهبری پیامبر گونه فرمانده کل قوا به دست آمد، اما باید توجه داشت که نگه داشتن این پیروزی بزرگ، مهمتر است.
وی اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی توطئه‌ها از سوی آمریکا علیه کشور شروع شد و طی این سال ها به خوبی لمس کردیم که صیانت و ثبات انقلاب اسلامی سخت‌ تر از به دست آوردن آن بوده است.
کریمیان با اشاره به اینکه جهاد اکبر مبارزه با نفس است که اگر محقق شود تزکیه نفس، بصیرت و دشمن شناسی را به ارمغان خواهد آورد، یادآور شد: امروز وظیفه ما پیروی از حق و دفاع از راه شهدا و داشتن روحیه حق طلبی و گفتمان سازی است.
وی گفت: در تشکیل جبهه مقاومت اسلامی و تقویت آن در مقابل دشمن، وحدت و انسجام حول محور ولی فقیه زمان مهمترین اصل است و با وجود تفکرات و سلایق مختلف همگی زیر پرچم اسلام ایستاده‌ایم و جبهه مقاومت در مقابل یزیدیان زمان ایستاده است.
کریمیان، ایمان و اعتقادات قلبی را از مولفه های مهم پیروزی جبهه مقاومت بیان و اظهار کرد: با وجود اینکه تهاجمات گسترده ای از طرف دشمن در عرصه نبرد نرم شاهدیم اما جوانان انقلابی و مومن با توسل به اهل بیت(ع) و با شناخت عملی جهاد با نفس در عرصه دفاع از انقلاب حاضر هستند.
وی با تاکید بر اینکه امروز فرزندان نسل سوم و چهارم ایرانی برای حراست از اسلام در فراسوی مرزهای ایران حاضرشده اند، یادآور شد: اصلی‌ترین سلاح و انگیزه این جوانان ایمان، اعتقاد قلبی و جهاد همه جانبه در مقابل یزیدیان زمان است.
کریمیان اضافه کرد: مولفه دیگر حضور فرماندهان مقتدر همچون سردار قاسم سلیمانی و فرماندهان دیگر با آگاهی تمام در عرصه مقاومت بود که هیچگاه برای حفظ جان و رسیدن به مطامع شخصی، عقب نشینی نکردند.
فرمانده سپاه عاشورا، آگاهی و بصیرت را در پیروزی جبهه مقاومت بسیار موثر دانست و گفت: در داخل کشور برخی که غرق در زندگی غربی بودند به ما می‌گفتند، سوریه و دفاع از حرم به ما چه ربطی دارد؟ و سعی می کردند با سخنان مسموم جبهه مقاومت را تضعیف کنند اما مردم با بصیرت این بهانه ها را رد کرده و مرزها را شکستند چون معتقد بودند مرزهای آنها اسلام است و هرجا مسلمانی از ما کمک بخواهد با درسی که از عاشورا گرفته ایم به کمک مظلوم خواهیم شتافت.
کریمیان افزود: امروز پدیده شوم سکولار در قالب کسانی که به ظاهر دین دارند اما در باطن هیچ اعتقادی به خدا و دین اسلام ندارند، با افکار سازش کارانه خود و با حضور در عرصه‌های مدیریتی با عملیات نفوذ انقلاب را به خطر انداخته‌ اند.
وی با بیان اینکه در مقابل توطئه‌های دشمنان حضور در عرصه و دشمن شناسی نیاز مبرم است، گفت: قرار نیست همگی دست به اسلحه شویم چون حضور آگاهانه و با درایت و بصیرت در صحنه‌های مختلف دشمنان را به زانو در می آورد.
کریمیان ادامه داد: دشمن در جریان عملیات نفوذ به دنبال نفوذ سیاسی و اقتصادی و فرهنگی است و در این میان جاسوس و مخلان اقتصادی زیادی دستگیر شدند که هدفشان از بین بردن جمهوری اسلامی بود.
خبرنگار: سیدیحیی مرتضائی ** انتشار:رستگار
3038/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.