تراکتورسازی تبریز، نیم‌فصل دوم لیگ برتر فوتبال را با پیروزی آغاز کرد.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، تراکتورسازی تبریز و استقلال خوزستان در چارچوب هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی سه بر صفر تراکتورسازان به پایان رسید.
 
ترکیب تراکتورسازی:
فرزین گروسیان، محمد نادری، محمدرضا مهدی زاده، رضا شربتی، محمد ایران پوریان، مهدی کیانی (77 قائم  اسلامی‌خواه)، مهدی مهدی پور، دانیال اسماعیلی‌فر، احسان پهلوان، امید عالیشاه (73 محمد ابراهیمی) و فرزاد حاتمی (90 محمدرضا آزادی)
سرمربی: یحیی گل‌محمدی
 
ترکیب استقلال خوزستان:
وحید شیخ‌ویسی، موسی کولیبالی، میثم دورقی، محمدامین آرام‌طبع، حکیم نصاری (71 فرزاد بهمنی)، وحید نامداری، سلمان بحرانی، جونیو کلودیر مارینی، سیدعلیرضا زندوی (86 حسین صادقی)، ابوالفضل علایی و یونس دلفی (55 رضا مرادی)
سرمربی: عبداله ویسی
 
تیم داوری:
رضا کرمانشاهی، سعید قاسمی، محمد عطایی و سعاد وفاپیشه
اخطارها: مهدی مهدی‌پور از تراکتورسازی/ علیرضا زندوی، موسی کولیبالی، وحید نامداری، موسی کولیبالی، حکیم نصاری، میثم دورقی از استقلال خوزستان
اخراج: موسی کولیبالی از استقلال خوزستان
 
شرح بازی:
دیدار بین دو تیم از ساعت 14:30 امروز (یکشنبه) در ورزشگاه یادگار امام (ره) آغاز شد و در دقیقه 25 بازی، محمد ایران‌پوریان از روی نقطه پنالتی توانست نخستین گل بازی را وارد دروازه حریف کند و در حالی که این دیدار با پیروزی یک بر صفر تراکتورسازان رو به پایان بود، امید عالیشاه در دقیقه 45 موفق به زدن گل دوم تیمش شد و تراکتورسازان با پیروزی دو بر صفر راهی رختکن شدند.
 
از نکات جالب توجه این دیدار، اخراج موسی کولیبالی در دقیقه پایانی این نیمه، پس از دریافت کارت زرد دومش بود.
 
در نیمه دوم بازی و با توجه به 10 نفره بودن تیم میهمان، تراکتورسازان موقعیت‌های زیادی را روی دروازه حریف ایجاد کردند و چند بار نیز تا آستانه فروپاشی دروازه وحید شیخ‌ویسی پیش رفتند. که این موقعیت‌ها به گل تبدیل نشد.  
 
در دقیقه 80 بازی، یک ضربه پنالتی به سود استقلال خوزستان اعلام شد که ضربه میثم دورقی را فرزین گروسیان دفع کرد.
 
در ادامه، در حالی که تراکتور با پیروزی دو بر صفر رو به پایان بود، احسان پهلوان در وقت‌های اضافی بازی موفق به زدن گل سوم بازی شد.
 
گفتنی است؛ تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه 1503 نفر اعلام شد.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.