تیم بسکتبال شهرداری تبریز در پنجمین دیدار خود از دور برگشت رقابت های لیگ برتر، همنام گرگانی خود را از پیش رو برداشت.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، در چارچوب هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر کشور تیم بسکتبال شهرداری تبریز امروز از ساعت 16:00 در سالن شهید توانای سازمان ورزش میزبان تیم خوب و جوان شهرداری گرگان بود که توانست حریف خود را شکست داده و به پنجمین پیروزی متوالی خود دست یابد.
در این دیدار، شاگردان مهران حاتمی در چهار کوارتر با نتایج (18 بر 7)، (37 بر 15)، (18 بر 15) و (23 بر 15) پیروز میدان بودند و درنهایت با نتیجه 96-52 بر تیم حریف غلبه کردند. مهران حاتمی پیش‌ازاین در تمرینات به شاگردانش در رابطه با ضدحملات گرگانی‌ها گوشزد کرده بود و بازیکنان باتجربه شهرداری با شناخت خوبی که از نفرات تیم حریف در جلسه آنالیز شب گذشته کسب کرده بودند توانستند از اشتباهات خط دفاعی شهرداری گرگان به نفع خود استفاده کنند. 
شهرداری این دیدار را با ترکیب اولیه؛ اصغر کار دوست، مهدی مرادی نسب ،امیر طاهرخانی، محمدباقر قمری و هروُ پولکو آغاز کرد. 
هرچند شانس پیروزی تیم شهرداری تبریز در این رقابت بالاتر از حریفش بود اما بااین‌حال مهران حاتمی با احتیاط و مهره‌های های خود را به میدان فرستاد. درواقع شهرداری تبریز به همه تیم‌ها احترام می‌گذارد و با نمایش بازی‌های تماشاگرپسند و رعایت اخلاق پا به میدان می‌گذارد و تنها برای کسب پیروزی می‌جنگد و دوست ندارد بازنده شود. 
به جز کوارتر سوم که حریف حملات خوبی انجام داد و باعث شد تا تعویض های حاتمی بیشتر بر روی دفاع انجام بگیرد، در بقیه گیم ها توپ و میدان در دست سرخ پوشان شهرداری بود و حریف حرفی برای گفتن نداشت. 
در دیدار امروز هروُ پولکو بسیار خوب درخشید و توانست با کسب 32 امتیاز به عنوان پر امتیاز آورترین بازیکن میدان شناخته شود. 
پیش‌ازاین نیز تیم بسکتبال شهرداری تبریز در دور برگشت این رقابت‌ها توانسته بود تیم‌های قدرتمندی چون نفت آبادان و دانشگاه آزاد نیز شکست دهد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.