مدیر عامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز گفت: وزارت کشور با ارسال نامه ای به مدیر کل هماهنگی عمرانی و خدمات شهری سازمان شهرداری ها و دهیاری ها، ضمن تایید احداث نیروگاه زباله سوز در تبریز مجوز عقد قرارداد بین شهرداری تبریز و شرکت فرانسوی را صادرکرد.

گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، علیرضا اصغری با اعلام این مطلب اظهار کرد: سازمان شهرداری ها و دهیاری های وزارت کشور پس از بررسی طرح پیشنهادی شرکت فرانسوی سرمایه گذار و طرف مشارکت کننده با شهرداری تبریز با تاکید بر ضرورت کنترل خروجی تاسیسات زباله سوز و رعایت استانداردهای زیست محیطی،  مجوز عقد قرارداد بین شهرداری تبریز و شرکت فرانسوی را صادرکرد.

وی افزود: مواردی که از سوی سازمان شهرداری ها و دهیاری های وزارت کشور مدنظر بود به صورت کامل از سوی این سازمان در متن قرارداد لحاظ شده است؛ بنابراین امیدواریم با همکاری شورای اسلامی شهر تبریز و شهرداری تبریز هرچه سریعتر شاهد عقد قرارداد و کلنگ زنی آغاز عملیات اجرایی این پروژه زیست محیطی در تبریز  باشیم .

اصغری، لازمه پیشرفت این پروژه محیط زیستی را حمایت مدیران ارشد استان ، اعضای شورای اسلامی شهر تبریز  و شهردار تبریز و مدیران ارشد شهرداری عنوان کرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.