محمدرضا تقیون روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا خاطرنشان کرد: محرومیت تیم تراکتورسازی تبریز ساعت 24 روز 27 آذر به پایان می رسد.
وی در پاسخ به این سوال که تراکتورسازی در بازی روز 28 آذر می تواند از بازیکنان جدید استفاده کند، گفت: برای این منظور قراردادهای ثبت شده باید بلافاصله به سازمان لیگ ارسال شود و در صورت حائز شرایط بودن و صدور مجوز بازی برای این بازیکنان، اجازه بازی در برابر استقلال خوزستان را خواهند داشت.
به گزارش ایرنا، عصر دیروز امید عالیشاه، احسان پهلوان، مهدی مهدی پور، دانیال اسماعیلی فر، قائم اسلامی خواه و رضا شربتی با حضور در هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی تا پایان مدت سربازی خود با تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز قرارداد امضا کردند.
این روزها جردی آلمیدا از کشور برزیل هم به عنوان دروازه بان با تیم تراکتور تمرین می کند و به نظر می رسد سینا عشوری به طور قطعی از تیم کنار گذاشته شده است.
تیم تراکتورسازی با 17 امتیاز در رده 11 جدول لیگ برتر قرار دارد و سه شنبه 28 آذر ماه مهمان تیم استقلال خوزستان در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی است.
طبق قوانین حقوقی حاکم بر نقل و انتقالات فیفا و سازمان لیگ دو مرحله اداری برای قرارداد وجود دارد؛ مرحله ابتدایی مرحله عقد قرارداد و مرحله دوم ثبت قرارداد است.
مرحله اول فقط بین بازیکن و باشگاه صورت می گیرد و هیچ نهاد نظارتی قابلیت کنترل ندارد، اما در مرحله دوم که ثبت است، چه قرارداد و چه برگ مشخصات فردی مشمول قوانین صریح آئین نامه‌ نقل و انتقالات است و هئیت فوتبال در هر استان و سازمان لیگ به صورت مشترک باید طبق این قوانین عمل کنند.
خبرنگار: آب بسته ع ** انتشار: پرویز انصاری
/3071/ 9853
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.