به گزارش ایرنا، حمید بی غم عصر جمعه پس از بازی مس سونگون با حفاری اهواز در جمع خبرنگاران گفت: متاسفم برای فوتسال کشور از یک طرف در بازی تیم ملی در عرض یک هفته یک بازیکن را در پنج مسابقه به کار می گیرند و در نهایت بهترین بازیکن ما را مصدوم می کنند و از طرفی دیگر قضاوت نادرست زحمات یک ساله یک تیم را به هدر می دهد.
سرمربی تیم مس با بیان اینکه امروز بازی خوبی را شاهد بودیم اظهارکرد: ما از نیمه اول با ارائه بازی خوب از تیم حریف جلو بودیم و عقل حکم می کرد تا به دفاع بپردازیم ولی داور میدان با گرفتن یک پنالتی به ناحق شیرازه تیم را خراب کرد و من که تا به حال به نظر داوری اعتراضی نکرده بودم می گویم این داور امروز سر تیم مس آذربایجان را برید.
وی در مورد تغییر زمان بازی امروز مس مقابل حفاری که قرار بود ساعت 16 برگزار شود، گفت: با این تغییر ساعت مشکلی نداشتیم زیرا ما به فکر بازی و کسب امتیاز خودمان هستیم .
به گزارش ایرنا، کیاوش علاسوند سرمربی تیم حفاری اهواز هم در مورد بازی امروز گفت: بازی پرتنش و پر استرس و همچنین سطح بالایی بود.
وی با اشاره به اینکه ما در بازی رفت به تیم مس سونگون باخته بودیم و امروز برای کسب سه امتیاز به تبریز آمده بودیم، گفت: در هر دو نیمه بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم ولی تنش های بازی باعث شد نتوانیم پیروز میدان باشیم ولی به هر حال خوشحالم که توانسیم با این تساوی شکست قبل را تا حدودی جبران کنیم.
وی با اشاره به تکنیکی بودن بازیکنان تیم مس سونگون گفت: ما با علم به این موضوع تمام زوایای بازی را سنجیده بودیم و خودمان را برای هر حالتی آماده کرده بودیم .
وی افزود: در اواخر بازی با روی آوردن به سیستم پاور پلی برنامه خودمان را به نمایش گذاشتیم و از این تکنیک نتیجه گرفتیم.
سرمربی تیم حفاری اهواز در مورد خطای پنالتی بازیکن مس، اظهارکرد: چون خطای پنالتی صحنه خیلی مشکوکی بود نمی شود به صراحت نظر داد و ما همان طور که در طول بازی هم دیدید به نظر داور احترام گذاشتیم.
به گزارش ایرنا این دیدار با نتیجه تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.
مس سونگون با این تساوی 53 امتیازی شد و در صدر جدول و حفاری اهواز با 39 امتیاز در رده چهارم باقی ماند.
خبرنگار ع : آب بسته ** انتشار: انصاری
9853/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.