به گزارش ایرنا، حجت الاسلام قهرمان احمدی در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرستان هریس اظهارکرد: اکنون جبهه قدرتمندی از مقاومت در منطقه شکل گرفته که از تهران تا بیروت و از خلیج فارس تا باب المندب امتداد یافته و در جنگ تمام عیار تروریسم تکفیری را شکست داده و حامیان نبرد نیابتی را ناکام کرده است.
وی با بیان اینکه دیگر ملت مظلوم فلسطین تنها نیستند و آزادگان جهان اسلام و سراسر کره خاکی رادر کنار خود می بینند، گفت: محور مقاومت نیز در حمایت تمام اعیار از آزادی قدس هیچ ابا و رودربایستی ندارد و به زودی انشاءالله به فضل الهی اشغالگران قدس طعم تلخ شکست مفتضحانه و اضمحلال را خواهند چشید.
امام جمعه هریس در بخشی دیگر از خطبه های این هفته به تجلیل مقام معظم رهبری علیرضا کریمی پهلوان سرفراز کشورمان در مسابقات جهانی کشتی زیر 23سال جهان و خانواده اش، گفت: فرزندان ایران اسلامی در جبهه های مختلف در برابر زروگویی رژیم صهیونیستی ایستاده اند و از حق مسلم مردم فلسطین دفاع می کنند.
حجت الاسلام احمدی با اشاره به فرارسیدن 26آذر سالروز وحدت حوزه و دانشگاه خاطر نشان کرد : وحدت و هماهنگی میان اقشار مختلف جامعه از برنامه های مهم و راهبردی اسلام است که توسط حضرت رسول اکرم (ص) پایه گذاری شده است و با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به رهبری حضرت امام (ره) به آن تاکید شد.
شهرستان هریس با حدود 70هزار نفر جمعیت در 65 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.
خبرنگار: محمد طلوعیان ** انتشار: پرویز انصاری
7227/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.