مسئول جامعه وعاظ انقلابی تهران در مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم آذربایجان‌شرقی در شهرستان بناب گفت: دشمنان اسلام بزودی از اقدام ناخرمندانه خود در مورد انتخاب قدس شریف به عنوان پایتخت اسرائیل غاصب پشیمان می شوند.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی،حجت‌الاسلام احسان بی‌آزار تهرانی در این مراسم مقام شهادت و جهاد در راه خدا و اسلام را بالاترین نوع جهاد خواند و گفت: شهدا با افکار اسلامی و جهادی در جبهه‌های جنگ علیه ظالمان حاضر شدند تا از وطن و دین خود دفاع کنند و به آسانی نمی‌توان افکار شهدا را درک کرد که برای اعتقادات خود از جون و دل مایه گذاشتند.

وی با بیان اینکه امنیت پایدار امروز کشور حاصل از خود گذشتگی‌ها و رشادت‌های شهداء است، گفت: این شهدا بودند که با نثار خون خود برای وطن مانع نفوذ دشمنان به داخل کشور شدند و این امنیت و اقتدار نظامی و سرفرازی کشور در همه عرصه‌ها از همان رشادت‌های شهدای هشت سال دفاع‌مقدس و شهدای مدافع حرم نشأت می‌گیرد.

وی همچنین گرامیداشت یاد و خاطره شهداء را امری ضروری خواند و افزود: شهدا پایه گذاران اصلی این نظام و انقلاب هستند و برای این کار از جان خود گذشتند تا این کشور امروز پایدار بماند و حداقل کار برای آنان گرامیداشت یاد و خاطره آنها و الگو دادن عمل و کردارشان برای نسل جوان است.

او همچینن به  برجام اشاره کرد و گفت: در خود برجام تمام مذاکرات صورت پذیرفت و طرفین به یک نتیجه واحد رسیدند اما دشمنان اسلام و انقلاب با فریب کاری و حیله این توافق را زیر پا می‌گذارند چرا که هدف اصلی آنها نابودی اسلام و نظام جمهوری اسلامی است.

حجت‌الاسلام بی‌آزار تهرانی اقدام ناخردمندانه اخیر دشمنان اسلام در مورد انتخاب قدس به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر را برنامه از پیش بازنده دانست و گفت: دشمنان به زودی متوجه اقدام بی‌شرمانه خود می‌شوند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.