مدیر کمیته امداد امام ره مراغه روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 160 مددجوی تحت پوشش این کمیته شامل 40 مرد و 120 زن در قالب کاروان شوق زیارت به مدت پنج عازم زیارت حرم رضوی شدند.
وی با اشاره به مشارکت خیران در حمایت از اعزام کاروان شوق زیارت اضافه کرد: این کاروان با حمایت های 600 میلیون ریالی خیران به این سفر زیارتی اعزام شدند.
وی با بیان اینکه کاروان شوق برای دوازدهمین سال متوالی است که مددجویان را عازم مشهد مقدس می کند، افزود: تاکنون بیش از پنج هزار نفر از مددجویان کمیته امداد این شهرستان در قالب این کاروان به زیارت حرم رضوی نائل شده اند.
به گزارش ایرنا، هم اکنون بیش از 6 هزار خانواده نیازمند در مراغه زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان قرار دارند.
مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان عجب شیر نیز از اعزام 40 مددجوی این شهرستان به مشهد خبر داد و گفت: با اجرای طرح زائران حرم رضوی، این تعداد زائر برای اولین بار عازم مشهد مقدس شدند.
محمود عابدی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد مددجوی شهرستان به مدت سه روز و با حمایت 120 میلیون ریالی خیران در بارگاه ملکوتی حضرت ثامن‌ الحجج حضرت علی ‎ابن موسی ‌الرضا(ع) حضور خواهند داشت.
مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان عجب شیرهمچنین از ارسال محموله کمک های مردمی به زلزله زدگان کرمانشاه توسط این کمیته به ارزش یک میلیارد و 870 میلیون ریال خبر داد.
خبرنگاران: ابراهیم مطلوبی و شهرام ناعم وند**انتشار:عیسی عطاپور**
3077/7485/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.