رئیس شورای شهر تبریز گفت: استفاده از نیروهای بازنشسته منجر به ناامیدی جوانان می‌شود.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، شکور اکبرنژاد در جلسه امروز (یکشنبه) شورا گفت: بهره‌گیری از نیروهای بازنشسته به عنوان مشاور مشکلی ندارد، ولی نباید در بخش‌های دیگر از آنان استفاده شود.
وی در ادامه خواستار تغییر وضعیت نیروها در راستای افزایش انگیزه آنان شد.
اکبرنژاد با اشاره به ضرورت آموزش‌های شهروندی، گفت: ضرورت دارد در این راستا هماهنگی‌های لازم با مجموعه‌ی آموزش و پرورش جهت آموزش شهروندی در زمینه‌های حمل و نقل عمومی، تفکیک زباله و ... انجام شود.
وی بر ضرورت شفاف‌سازی امورات شهرداری تاکید کرد و افزود: در همین راستا باید اتوماسیون شهرداری تکمیل شود تا در تمام بخش‌ها به ویژه صدور پروانه از ارسال نامه به صدور کاغذی و ... جلوگیری شود.
وی با اشاره به تجربیات زلزله‌ی غرب کشور، گفت: بیشترین تلفات شامل پرتاب دیوار‌ها بوده که ضرورت دارد از دیوارهای سبک پیش ساخته در ساخت‌و‌سازها استفاده شود.
اکبرنژاد با اشاره به تصمیمات اخیر ترامپ، تاکید کرد: جهان اسلام باید با اتحاد این توطئه‌ها را خنثی کنند.
وی در پایان سخنانش با اشاره به فعالیت ۸۰ مجموعه‌ی فرهنگی، اظهار کرد: نواقصات فرهنگی با وجود ۸۰ دستگاه فعال در این بخش، قابل قبول نیست و باید از موازی کاری‌ها در این راستا جلوگیری شود.
در ادامه‌ی جلسه، محمدباقر بهشتی، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورا نیز در خصوص عملکرد این کمیسیون گفت: تاکنون ۱۶ جلسه در این کمیسیون تشکیل داده و تمامی لوایج ارجاعی را بررسی کرده‌ایم؛ حتی لوایج مانده از شورای چهارم هم بررسی شده است.
وی ادامه داد: سیاست‌های بودجه سال ۹۷ توسط کمیسیون برنامه و بودجه بررسی و در ۶۶ بند ابلاغ شده است.
بهشتی خاطرنشان کرد: هدفمان تعامل با شهرداری و ارتقای بهره‌وری و توانمندی شهرداری است.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.