به گزارش ایرنا، معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی روز شنبه در آئین تودیع و معارفه فرماندار جدید شهرستان خداآفرین با بیان اینکه نیروی انسانی سرمایه تلقی می شود، گفت: در تعیین مسئولان و خدمتگزاران بر اساس سیاست های ابلاغی مدل شایسته سالاری در استانداری حاکم است و افراد بر اساس شخصیت مطلوب، دانش و مهارت مرتبط انتخاب می شوند.
رحیم شهرتی فر، احترام به قانون را از تاکیدهای دولت اعلام کرد و افزود: قانون باید به نفع مردم تفسیر شود.
وی با بیان اینکه خداآفرین جزو امن ترین مرزهای کشور محسوب می شود، اظهار کرد: تثبیت، توجه به امنیت و بهداشت مردم در مناطق مرزی به ویژه در این شهرستان که بافت روستایی و عشایری دارد باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه برای توسعه، آبادانی و جذب گردشگر در این شهرستان باید تلاش بیشتری شود، اظهار کرد: دولت تدبیر و امید برای برون رفت از مشکلات راه عقلانی و مدبرانه را انتخاب کرده است و مسئولان باید برای پیشرفت و توسعه شهرها و جلوگیری از مهاجرت مردم و روستائیان تلاش کنند.
شهرتی فر، احساس مسئولیت، آگاهی و حساسیت مردم را موجب اقتدار نظام و خدمتگزاران نظام دانست.
نماینده مردم خداآفرین در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه، فرماندار و مجموعه فرمانداری را پناهگاه و مرجع مردم نام برد و گفت: در این مکان باید با احساس مسئولیت و دلسوزی بیشتری به مشکلات مردم رسیدگی کرد.
قلی زاده افزود: به دلیل کوهستانی، مرزی بودن و دور از مرکز بودن خداآفرین نیازمند توجه بیشتر مسئولان است تا از مهاجرت جلوگیری شود.
وی اظهار کرد: مجری دستگاه ها می توانند با تعامل، هماهنگی و هم افزایی در جهت حل مشکلات مردم و توسعه روستاها تلاش کنند.
قلی زاده، رفتار صادقانه و برخورد نیک و پاسخگو بودن به مردم را از ویژگی های یک مسئول در نظام اسلامی نام برد و ادامه داد: حل مشکلات مردم و جلب خشنودی آنان باید جزو اولویت های مسئولان دستگاه ها باشد.
فرماندار جدید خداآفرین نیز در این آئین گفت: تلاش می شود با همکاری اقشار مختلف مردم و مسئولین برای توسعه این شهرستان گام برداریم و مشکلات مردم را حل کنیم.
احمدعلی اسدپور با بیان اینکه مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی امری مقدس است، افزود: دولت تدبیر و امید دارای مشروعیت و مقبولیت است و مسئولان باید به پاس قدردانی از مردم دلسوزانه در حل مشکلات آنان بکوشند.
امین امینیان فرماندار سابق خداافرین نیز با ارایه گزارش عملکرد سه ساله خود در سمت فرمانداری این شهرستان گفت: بیش از 20 هزار میلیارد ریال در 70 پروژه فعال این شهرستان هزینه شده که این پروژه ها 84 درصد پیشرفت دارد و 4 هزار نفر نیز در آن ها مشغول هستند.
احمدعلی اسدپور اهل نقده بوده و پیشتر معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار میاندوآب بود.
معاون فرماندار مهاباد و خوی، بخشدار نازلو ارومیه و معاون پرورشی و رئیس اداره امور مهاجران آموزش و پرورش نقده از دیگر مسئولیت های فرماندار جدید خداآفرین است.
خبرنگار: الهام جوادزاده ** تنظیم کننده: پرویز بابائی ** انتشار دهنده: رستگار
6468/8023/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.