به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدموسی آتش زر در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به اهمیت حفظ وحدت و یکپارچکی میان مسلمانان دنیا افزود: اکنون مسلمانان دنیا بیش از هر زمان دیگری به وحدت نیاز دارند و دنیای غرب همواره در تلاش است که انسجام و وحدت را در بین مسلمانان از بین ببرد.
وی با بیان اینکه در سایه بیداری مسلمانان عالم دشمنان هر روز با شکست مواجه می شوند، اظهار کرد: هر روز عظمت جمهوری اسلامی در دنیا با شکست توطئه های دشمنان انقلاب و دین نمایان تر می شود.
خطیب جمعه بناب یادآوری کرد: در سایه تلاش های شبانه روزی نیروهای جان برکف نظام مقدس جمهوری اسلامی و در راس آن سردار سلیمانی و مدیریت و دوراندیشی رهبر معظم انقلاب کشور ما به عزت و عظمت رسیده است.
حجت الاسلام آتش زر با اشاره به سالگرد شهادت آیت الله مدرس با تجلیل از خدمات ارزنده این شهید والامقام به نظام و انقلاب ادامه داد: مدرس ابوذر زمان بود و به تنهایی در مقابل رضاخان قلدر ایستاد و به طور قطع مقاومت و ایستادگی مدرس در پیروزی های نظام جمهوری اسلامی نقش تأثیرگذاری داشت.
وی از مسجد به عنوان بهترین پایگاه برای شکست دشمنان نام برد و بر تقویت و توجه و اهتمام بیش از پیش مردم و مسئولان به مساجد تأکید کرد.
تنظیم کننده: پرویز بابائی ** انتشار دهنده: عزیزی راد
8023/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.