به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار رضا سامی روز پنجشنبه در آیین تجلیل از کارمندان بسیجی شهرداری مراغه افزود: وجود فرهنگ ناب بسیجی در بین اقشار مختلف جامعه به ویژه کارمندان ادارات و نهادها، نیازمند تبیین و ترویج گفتمان انقلابی و اسلامی است.
وی با بیان اینکه تحریف مبانی انقلاب مهم ترین تهدید پیش روی نظام و جامعه اسلامی است ادامه داد: قدرت معنویت و گفتمان انقلابی اساسی ترین راهبرد برای مقابله و ایستادگی در برابر تهدیدها و توطئه های نظام سلطه در عصر حاضر است.
وی اضافه کرد: در راستای تقویت گفتمان انقلابی در جامعه، نباید اجازه دهیم که تفکر و فرهنگ غنی بسیجی در جامعه کند و یا متوقف شود.
وی گفت: امروز جهان اسلام به محوریت ایران اسلامی در حال تبدیل شدن به یکی از قطب های قدرت در دنیا بوده و این امر نتیجه وجود قدرتی عظیم همانند تفکر بسیجی و معنویت موجود در بین آحاد امت اسلامی است.
سرهنگ سامی افزود: قدرت نرم نظام اسلامی در قالب معنویت و فرهنگ بسیجی، قدرتی سخت و بازدارنده را برای کشورمان در برابر قدرت های پوشالی دنیا و منطقه فراهم ساخته است.
وی ادامه داد: تفکر بسیجی فراتر از مرزهای جغرافیایی در کشورهای منطقه از جمله عراق و سوریه الهام بخش ملت ها برای ایستادگی در برابر توطئه های نظام سلطه و گروه های تروریستی و تکفیری شده است.
وی اضافه کرد: محرومیت زدایی، ارتقای سطح سلامت جامعه، عمران و سازندگی در کنار قدرت بازدارندگی از رسالت های بسیج در جامعه اسلامی بوده است.
رئیس شورای اسلامی شهر مراغه نیز در این آیین گفت: وجود تفکر بسیجی در شهرداری به عنوان نهادی خدمتگزار، افتخاری برای جامعه کارمندی است.
یحیی غلامی افزود: بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس و نیز دوران پس از آن نقش مهمی در شکست توطئه های دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب د اشته اند.
وی ادامه داد: دشمن برای ضربه زدن به نظام و جامعه اسلامی و ارزش ها و آرمان های انقلاب در تلاش بوده لیکن این توطئه با تفکر بسجی محکوم به شکست است.
وی اضافه کرد: امروز نیز تفکر سازنده بسیجی در دوران سازندگی و خدمت رسانی صادقانه به آحاد جامعه، نقش موثری ایفا کرده است.
به گزارش ایرنا، در این مراسم از کارمندان بسیجی شهرداری مراغه تجلیل شد.
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: ابراهیم مطلوبی**انتشار:عیسی عطاپور**
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.